Per citar aquest document: http://ddd.uab.cat/record/131254
El desarrollo del currículum desde la perspectiva del profesorado de educación primaria. La nutrición humana
Rivadulla López, Juan Carlos (Universidade da Coruña)

Títol variant: El desenvolupament del currículum des de la perspectiva del professorat d’educació primària. La nutrició humana
Títol variant: Curriculum development from the perspective of teachers in primary education. Human nutrition
Data: 2015
Resum: El objetivo de esta investigación es ofrecer una revisión del pensamiento del profesorado en ejercicio y en formación de educación primaria sobre la enseñanza de la nutrición humana. Concretamente, se trata de averiguar a qué aspectos le dan más importancia y en qué medida promueven la adquisición de una idea global de nutrición. También se establecen comparaciones entre lo que valora como importante cada colectivo respecto a la enseñanza de la nutrición humana, y los contenidos que enseñan/enseñarían y los que evalúan/evaluarían.
Resum: L'objectiu d'aquesta recerca és oferir una revisió del pensament del professorat en exercici i en formació d'educació primària sobre l'ensenyament de la nutrició humana. Concretament, es tracta d'esbrinar a quins aspectes li donen més importància i en quina mesura promouen l'adquisició d'una idea global de nutrició. També s'estableixen comparacions entre el que valora com a important cada col·lectiu respecte a l'ensenyament de la nutrició humana, i els continguts que ensenyen/ensenyarien i els que avaluen/avaluarien.
Resum: The objective of this research is to provide a review of thinking and practicing teachers in primary education training on teaching human nutrition. Specifically, it is to figure out what aspects give more importance and extent promote the acquisition of an overview of nutrition. Comparisons between what you value as important are also set each group regarding the teaching of human nutrition, and contents taught / teach and evaluating / evaluated.
Drets: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, la comunicació pública de l'obra i la creació d'obres derivades, fins i tot amb finalitats comercials, sempre i quan es reconegui l'autoria de l'obra original. Creative Commons
Llengua: Castellà.
Document: article ; recerca ; publishedVersion
Matèria: Nutrició humana ; Professorat en formació ; Professorat en exercici ; Llibres de text ; Avaluació ; Human nutrition ; Teacher training ; Practicing teachers ; Textbooks ; Evaluation ; Nutrición humana ; Profesorado en formación ; Profesorado en ejercicio ; Libros de texto ; Evaluación
Publicat a: Enseñanza de las ciencias, Vol. 33 Núm. 1 (2015) , p. 273-274 (Tesis Didácticas) , ISSN 2174-6486

DOI: 10.5565/rev/ensciencias.1564


2 p, 114.1 KB

El registre apareix a les col·leccions:
Articles > Articles publicats > Enseñanza de las ciencias
Articles > Articles de recerca

 Registre creat el 2015-03-27, darrera modificació el 2016-06-04



   Favorit i Compartir