Títol variant: |
The proximity of distance |
Data: |
1998 |
Resum: |
Multitud de autores han intentado definir la disciplina publicitaria, cada uno ha aportado· una perspectiva distinta para contemplarla, pero todos confluyen en un punto que define la publicidad como un fenómeno poli mOJfo, un discurso que integra y se nutre de todas las manifestaciones cul turales que generan y sirven de marco a la comunicación persuasiva. |
Resum: |
Many authors have tried to define the advertising discipline, each one has contributed a different perspective to contemplate it, but all converge in a point that defines advertising as a poly mOJfo phenomenon, a discourse that integrates and nourishes all cultural manifestations. that generate and serve as a framework for persuasive communication. |
Drets: |
Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, la comunicació pública de l'obra i la creació d'obres derivades, fins i tot amb finalitats comercials, sempre i quan es reconegui l'autoria de l'obra original. |
Llengua: |
Castellà |
Document: |
Article ; recerca ; Versió publicada |
Matèria: |
Publicidad ;
Disciplina ;
Advertising ;
Discipline |
Publicat a: |
Questiones publicitarias, Núm. 7 (1998) , p. 86-119 (Artículos de investigación) , ISSN 1988-8732 |