Google Scholar: cites
La cercanía de la distancia
Lasso de la Vega González, Carmen (Universidad de Cádiz)
Castro Gordillo, Victoria

Títol variant: The proximity of distance
Data: 1998
Resum: Multitud de autores han intentado definir la disciplina publicitaria, cada uno ha aportado· una perspectiva distinta para contemplarla, pero todos confluyen en un punto que define la publicidad como un fenómeno poli­ mOJfo, un discurso que integra y se nutre de todas las manifestaciones cul­ turales que generan y sirven de marco a la comunicación persuasiva.
Resum: Many authors have tried to define the advertising discipline, each one has contributed a different perspective to contemplate it, but all converge in a point that defines advertising as a poly mOJfo phenomenon, a discourse that integrates and nourishes all cultural manifestations. that generate and serve as a framework for persuasive communication.
Drets: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, la comunicació pública de l'obra i la creació d'obres derivades, fins i tot amb finalitats comercials, sempre i quan es reconegui l'autoria de l'obra original. Creative Commons
Llengua: Castellà
Document: Article ; recerca ; Versió publicada
Matèria: Publicidad ; Disciplina ; Advertising ; Discipline
Publicat a: Questiones publicitarias, Núm. 7 (1998) , p. 86-119 (Artículos de investigación) , ISSN 1988-8732

Adreça original: https://www.questionespublicitarias.es/article/view/v7-lasso-castro
DOI: 10.5565/rev/qp.230


35 p, 3.2 MB

El registre apareix a les col·leccions:
Articles > Articles publicats > Questiones Publicitarias
Articles > Articles de recerca

 Registre creat el 2018-02-15, darrera modificació el 2021-08-08



   Favorit i Compartir