Per citar aquest document: http://ddd.uab.cat/record/66070
Innovar, reflexionar i formar comunitat des del minut zero : el repte d’una formació inicial de professors que 'sembri llavor'
Couso, Digna (Universitat Autònoma de Barcelona. Centre de Recerca per a l'Educació Científica i Matemàtica)

Data: 2010
Resum: El repte de la formació de professors de ciències a nivell de màster és el repte de plantar la llavor per a un nou model. Per aconseguir-ho, la innovació, la reflexió i la formació de comunitat han de ser els pilars d'una formació professionalitzadora que, sobretot, doni exemple d’una altra forma de fer a l’aula i a fora. El professorat en exercici, com a model inicial dels nous professors i possible company experimentat seu, ha de conèixer en què consisteix aquesta nova formació i, en particular, el que s’hi vol aconseguir.
Drets: Tots els drets reservats
Llengua: Català.
Document: article ; recerca ; publishedVersion
Matèria: Formació inicial ; Innovació ; Reflexió docent ; Comunitat d'aprenentatge ; Seqüències d'ensenyament i aprenentatge
Publicat a: Ciències: revista del professorat de ciències de primària i secundària, Núm. 17 (Desembre 2010) , p. 28-34, ISSN 1699-6712

Adreça alternativa: http://www.raco.cat/index.php/Ciencies/article/view/225120


7 p, 138.7 KB

El registre apareix a les col·leccions:
Documents de recerca > Documents dels grups de recerca de la UAB > Centres i grups de recerca (producció científica) > Ciències Socials i Jurídiques > Centre de Recerca per a l’Educació Científica i Matemàtica (CRECIM)
Articles > Articles publicats > Ciències
Articles > Articles de recerca

 Registre creat el 2011-02-07, darrera modificació el 2016-06-11



   Favorit i Compartir