Innovar, reflexionar i formar comunitat des del minut zero : el repte d'una formació inicial de professors que 'sembri llavor'
Couso, Digna (Universitat Autònoma de Barcelona. Centre de Recerca per a l'Educació Científica i Matemàtica)
Data: |
2010 |
Resum: |
El repte de la formació de professors de ciències a nivell de màster és el repte de plantar la llavor per a un nou model. Per aconseguir-ho, la innovació, la reflexió i la formació de comunitat han de ser els pilars d'una formació professionalitzadora que, sobretot, doni exemple d'una altra forma de fer a l'aula i a fora. El professorat en exercici, com a model inicial dels nous professors i possible company experimentat seu, ha de conèixer en què consisteix aquesta nova formació i, en particular, el que s'hi vol aconseguir. |
Drets: |
Tots els drets reservats. |
Llengua: |
Català |
Document: |
Article ; recerca ; Versió publicada |
Matèria: |
Formació inicial ;
Innovació ;
Reflexió docent ;
Comunitat d'aprenentatge ;
Seqüències d'ensenyament i aprenentatge |
Publicat a: |
Ciències : revista del professorat de ciències de primària i secundària, Núm. 17 (Desembre 2010) , p. 28-34, ISSN 1699-6712 |
Adreça original: https://revistes.uab.cat/ciencies/article/view/n17-couso
Adreça alternativa: https://raco.cat/index.php/Ciencies/article/view/225120
Adreça alternativa: https://raco.cat/index.php/ciencies/article/view/225120
DOI: 10.5565/rev/ciencies.376
El registre apareix a les col·leccions:
Documents de recerca >
Documents dels grups de recerca de la UAB >
Centres i grups de recerca (producció científica) >
Ciències socials i jurídiques >
Centre de Recerca per a l’Educació Científica i Matemàtica (CRECIM)Articles >
Articles publicats >
CiènciesArticles >
Articles de recerca
Registre creat el 2011-02-07, darrera modificació el 2022-10-12