Google Scholar: cites
Innovar, reflexionar i formar comunitat des del minut zero : el repte d'una formació inicial de professors que 'sembri llavor'
Couso, Digna (Universitat Autònoma de Barcelona. Centre de Recerca per a l'Educació Científica i Matemàtica)

Data: 2010
Resum: El repte de la formació de professors de ciències a nivell de màster és el repte de plantar la llavor per a un nou model. Per aconseguir-ho, la innovació, la reflexió i la formació de comunitat han de ser els pilars d'una formació professionalitzadora que, sobretot, doni exemple d'una altra forma de fer a l'aula i a fora. El professorat en exercici, com a model inicial dels nous professors i possible company experimentat seu, ha de conèixer en què consisteix aquesta nova formació i, en particular, el que s'hi vol aconseguir.
Drets: Tots els drets reservats.
Llengua: Català
Document: Article ; recerca ; Versió publicada
Matèria: Formació inicial ; Innovació ; Reflexió docent ; Comunitat d'aprenentatge ; Seqüències d'ensenyament i aprenentatge
Publicat a: Ciències : revista del professorat de ciències de primària i secundària, Núm. 17 (Desembre 2010) , p. 28-34, ISSN 1699-6712

Adreça original: https://revistes.uab.cat/ciencies/article/view/n17-couso
Adreça alternativa: https://raco.cat/index.php/Ciencies/article/view/225120
Adreça alternativa: https://raco.cat/index.php/ciencies/article/view/225120
DOI: 10.5565/rev/ciencies.376


7 p, 138.7 KB

El registre apareix a les col·leccions:
Documents de recerca > Documents dels grups de recerca de la UAB > Centres i grups de recerca (producció científica) > Ciències socials i jurídiques > Centre de Recerca per a l’Educació Científica i Matemàtica (CRECIM)
Articles > Articles publicats > Ciències
Articles > Articles de recerca

 Registre creat el 2011-02-07, darrera modificació el 2022-10-12



   Favorit i Compartir