Per citar aquest document: http://ddd.uab.cat/record/94177
La Publicidad en internet : procesamiento y reactancia psicológica entre los usuarios y consumidores de la red
Padilla, Alexander
Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat
Añaños, Elena, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual)
Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació

Data: 2010
Descripció: 63 pag.
Resum: Treball Final de Màster Oficial de Publicitat i Relacions Públiques. Curs 2009-2010. Direcció: Dra. Elena Añaños.
Resum: La evolución de la publicidad en internet en estos últimos años está siendo muy importante, sobretodo, debido a la aparición y puesta en marcha de los nuevos formatos publicitarios que permiten sorprender al usuario que navega por internet. Mediante esta investigación se pretende conocer si el internauta percibe o no publicidad mientras navega por Internet, en que tipo de páginas web lo percibe, el nivel de reactancia psicológica que esto le supone, y su reacción ante el tipo de publicidad que aparece antes de la visualización de un video, serie o programa de TV online.
Resum: L'evolució de la publicitat a internet en aquests últims anys està sent molt important, sobretot, a causa de l'aparició i posada en marxa dels nous formats publicitaris que permeten sorprendre l'usuari que navega per Internet. Mitjançant aquesta investigació es pretén conèixer si l'internauta percep o no publicitat mentre navega per Internet, en quins tipus de pàgines web la percep, el nivell de reactància psicològica que això li suposa, i la seva reacció davant del tipus de publicitat que apareix abans de la visualització d'un video, sèrie o programa de TV online.
Resum: The evolution of Internet advertising has been very important in recent years, especially due to the emergence and implementation of new advertising formats that allow the user being surprised surfing the Internet. This research aims to determine if the internet advertising is perceived or not by the user while he/she is briwsing the Internet; in which websites is perceived; the level of psychological reactance this means, and his reaction to the type of advertising that appears before watching a video or TV series online.
Drets: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial i la comunicació pública de l'obra, sempre que no sigui amb finalitats comercials, i sempre que es reconegui l'autoria de l'obra original. No es permet la creació d'obres derivades. Creative Commons
Llengua: Castellà
Document: bachelorThesis
Matèria: Percepción ; Publicidad ; Internet ; Reactancia psicológica ; Percepció ; Publicitat ; Reactància psicològica ; Perception ; Advertising ; Psychological Reactance



Presentació
36 p, 774.7 KB

Treball
63 p, 3.4 MB

El registre apareix a les col·leccions:
Documents de recerca > Treballs de recerca i projectes de final de carrera > Ciències de la Comunicació. Treballs de Fi de Màster

 Registre creat el 2012-07-20, darrera modificació el 2016-06-04



   Favorit i Compartir