1.
|
6 p, 110.7 KB |
Patrimoni, Tecnologia i Humanitats Digitals [44248]
/
Valdés, Ramón ;
Barceló Álvarez, Juan Antonio ;
Casacuberta, David 1967- ;
Roquer Gonzalez, Jordi ;
Vallverdú Segura, Jordi ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Filosofia i Lletres
L'objectiu fonamental consisteix a formar l'alumnat en els usos de la tecnologia de l' informació i de computació en disciplines com la filosofia, la lingüística, l'art, la literatura, la història, l'antropologia i altres ciències socials. [...] The main objective is to train students in the uses of computer and computing technology in disciplines such as philosophy, linguistics, art, literature, history, anthropology and other social sciences. [...] El objetivo fundamental consiste en formar al alumnado en los usos de la tecnología informática y de computación en disciplinas como la filosofía, la lingüística, el arte, la literatura, la historia, la antropología y otras ciencias sociales. [...]
2023-24 Màster Universitari en Humanitats i Patrimoni Digitals [1453]
3 documents
|
|
2.
|
6 p, 110.3 KB |
Visió i Aprenentatge [106582]
/
Gonzalez Sabate, Jordi ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Escola d'Enginyeria
Aproximadament cada dècada hi ha un tsunami tecnològic que transforma múltiples indústries. La Intel·ligència Artificial (IA) és aquesta onada que arrasa al món tecnològic actual. Si alguna vegada t'has preguntat: com els ordinadors realitzen la detecció de cares en multituds? com les aplicacions de videotrucades desenfoquen el fons o reemplacen el fons amb altres imatges? com es desplacen els cotxes autònoms de forma segura en un entorn urbà? com es segueix la pilota amb tanta precisió en esdeveniments esportius televisats com tennis, futbol i bàsquet? podem saber el tractament de càncer més efectiu a partir de dades multimodals del pacient? podem saber les emocions d'una persona amb un video? com aprenen les màquines? 1 Si hem despertat la seva curiositat, aquest curs és el que necessites. [...] Roughly every decade there is a technological tsunami that transforms multiple industries. Artificial Intelligence (AI) is this wave that sweeps the current technological world. If you have ever wondered: How do computers perform face detection in crowds? how do video calling apps blur background or replace background with other images? How do autonomous cars move safely in an urban environment? How do you track the ball with such precision in televised sporting events like tennis, soccer, and basketball? Can we know the most effective cancer treatment from multimodal patient data? Can we know the emotions of a person with a video? how do machines learn? 1 If we have aroused your curiosity, this course is what you need. [...] Aproximadamente cada década existe un tsunami tecnológico que transforma múltiples industrias. La Inteligencia Artificial (IA) es esta ola que arrasa en el mundo tecnológico actual. Si alguna vez te has preguntado: ¿cómo los ordenadores realizan la detección de caras en multitudes? ¿cómo las aplicaciones de videollamadas desenfocan el fondo o reemplazan el fondo con otras imágenes? ¿cómo se desplazan los coches autónomos de forma segura en un entorno urbano? ¿cómo se sigue la pelota con tanta precisión en eventos deportivos televisados como tenis, fútbol y baloncesto? ¿podemos saber el tratamiento de cáncer más efectivo a partir de datos multimodales del paciente? ¿podemos saber las emociones de una persona con un video? ¿cómo aprenden las máquinas? 1 ¿cómo aprenden las máquinas? Si hemos despertado su curiosidad, este curso es lo que necesitas. [...]
2023-24 Grau en Intel·ligència Artificial / Artificial Intelligence [1497]
3 documents
|
|
3.
|
|
4.
|
10 p, 128.5 KB |
Aprenentatge Computacional [104403]
/
Gonzalez Sabate, Jordi ;
Borras Camarasa, Marc ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Ciències
L'assignatura preten tant ampliar alguns dels temes desenvolupats durant "Intel·ligència Artificial", com introduir nous problemes associats a la intel·ligència artificial, principalment l'aprenentatge de conceptes i tendències a partir de dades. [...] The course aims both to expand some of the topics developed during "Artificial Intelligence", and to introduce new problems associated with AI, mainly the learning of concepts and trends from data. It is about training students to be "data engineers/scientists", one of the occupations with the most brilliant future and most demanded by an increasing number of companies, including Facebook, Google, Microsoft and Amazon, to cite but a few. [...] La asignatura pretende tanto ampliar algunos de los temas desarrollados durante "Inteligencia Artificial", como introducir nuevos problemas asociados a la inteligencia artificial, principalmente el aprendizaje de conceptos y tendencias a partir de datos. [...]
2023-24 Grau en Matemàtica Computacional i Analítica de Dades [1403]
3 documents
|
|
5.
|
5 p, 106.6 KB |
Informàtica musical [100669]
/
Roquer Gonzalez, Jordi ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Filosofia i Lletres
L'objectiu primordial de l'assignatura és que l'estudiant adquireixi una visió panoràmica de les principals aplicacions tecnològiques orientades a la creació i producció musical. Per aquesta raó es presenten diverses possibilitats per a la creació i producció musical en un estudi d'enregsitrament. [...] The main objective of the subject is that the student acquires a panoramic vision of the main technological applications oriented to the creation and musical production. For this reason there are several possibilities for the creation and musical production of a recording studio. [...] El objetivo primordial de la asignatura es que el estudiante adquiera una visión panorámica de las principales aplicaciones tecnológicas orientadas a la creación y producción musical. Por esta razón se presentan varias posibilidades para la creación y producción musical en un estudio de enregsitrament. [...]
2023-24 Grau en Musicologia [809]
3 documents
|
|
6.
|
5 p, 104.9 KB |
Músiques i cultures [100657]
/
Roquer Gonzalez, Jordi ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Filosofia i Lletres
L'objectiu de l'assignatura és fer conèixer als estudiants la vinculació de les músiques amb el context de la cultura on es manifesten. Aquesta vinculació fa evident la diferència d'entorns culturals i de lògiques d'organització de la societat, en correspondència amb les diverses lògiques d'estructuració musical i els diversos entorns d'activitat on es produeix cada música. [...] The aim of the subject is to make students know the link between the music and the context of the culture they manifest themselves. This connection makes evident the difference of cultural and organizational environments of organization of the society, in correspondence with the various logic of musical structure and the different environments of activity where each music is produced. [...] El objetivo de la asignatura es dar a conocer a los estudiantes la vinculación de las músicas con el contexto de la cultura donde se manifiestan. Esta vinculación hace evidente la diferencia de entornos culturales y de lógicas de organización de la sociedad, en correspondencia con las diversas lógicas de estructuración musical y los diversos entornos de actividad donde se produce cada música. [...]
2023-24 Grau en Musicologia [809]
3 documents
|
|
7.
|
11 p, 129.8 KB |
Aprenentatge Computacional [102787]
/
Gonzalez Sabate, Jordi ;
Borras Camarasa, Marc ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Escola d'Enginyeria
L'assignatura d'Aprenentatge Computacional, s'emmarca dins de la menció de "Computació", juntament amb assignatures com "Coneixement, Raonament i Incertesa", "Visió per Computador" i "Robòtica, Llenguatge i Planificació ". [...] The Course on Machine Learning is embedded in the "Computing" mention, along with other subjects like "Knowledge, Reasoning and Uncertainty", "Computer Vision" and "Robotics, Language and Planning". Due to its contents, this subject is not only for students who follow the "Computing" mention, but indeed for any student of the Computer Engineering grade, since it is closely related to the subject of "Artificial Intelligence" in the second year. [...] La asignatura de Aprendizaje Computacional, se enmarca dentro de la mención de "Computación", junto con asignaturas como "Conocimiento, Razonamiento e Incertidumbre", "Visión por Computador" y "Robótica, Lenguaje y Planificación". [...]
2023-24 Grau en Enginyeria Informàtica (Menció en Enginyeria de Computadors) i Grau en Enginyeria Electrònica de Telecomunicació [1206] Grau en Enginyeria Informàtica (Menció en Tecnologies de la Informació) i Grau en Enginyeria de Sistemes de Telecomunicació [1207] Enginyeria Informàtica [958]
3 documents
|
|
8.
|
6 p, 110.9 KB |
Patrimoni, Tecnologia i Humanitats Digitals [44248]
/
Valdés, Ramón ;
Casacuberta, David 1967- ;
Roquer González, Jordi 1974- ;
Vallverdú Segura, Jordi ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Filosofia i Lletres
L'objectiu fonamental consisteix a formar l'alumnat en els usos de la tecnologia de l' informació i de computació en disciplines com la filosofia, la lingüística, l'art, la literatura, la història, l'antropologia i altres ciències socials. [...] The main objective is to train students in the uses of computer and computing technology in disciplines such as philosophy, linguistics, art, literature, history, anthropology and other social sciences. [...] El objetivo fundamental consiste en formar al alumnado en los usos de la tecnología informática y de computación en disciplinas como la filosofía, la lingüística, el arte, la literatura, la historia, la antropología y otras ciencias sociales. [...]
2022-23 Màster Universitari en Humanitats i Patrimoni Digitals [1453]
3 documents
|
|
9.
|
|
10.
|
11 p, 129.9 KB |
Aprenentatge Computacional [104403]
/
González Sabaté, Jordi ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Ciències
L'assignatura preten tant ampliar alguns dels temes desenvolupats durant "Intel·ligència Artificial", com introduir nous problemes associats a la intel·ligència artificial, principalment l'aprenentatge de conceptes i tendències a partir de dades. [...] The course aims both to expand some of the topics developed during "Artificial Intelligence", and to introduce new problems associated with AI, mainly the learning of concepts and trends from data. It is about training students to be "data engineers/scientists", one of the occupations with the most brilliant future and most demanded by an increasing number of companies, including Facebook, Google, Microsoft and Amazon, to cite but a few. [...] La asignatura pretende tanto ampliar algunos de los temas desarrollados durante "Inteligencia Artificial", como introducir nuevos problemas asociados a la inteligencia artificial, principalmente el aprendizaje de conceptos y tendencias a partir de datos. [...]
2022-23 Grau en Matemàtica Computacional i Analítica de Dades [1403]
3 documents
|
|