Resultats globals: 42 registres trobats en 0.04 segons.
Articles, 5 registres trobats
Documents de recerca, 37 registres trobats
Articles 5 registres trobats  
1.
28 p, 1004.1 KB Desarrollo de las TIC en el turismo de nieve : análisis de la presencia en línea de las estaciones de esquí de España y Andorra / Daries Ramon, Natalia (Universitat de Lleida. Departament d'Administració d'Empreses) ; Cristóbal Fransi, Eduard (Universitat de Lleida. Departament d'Administració d'Empreses) ; Martin Fuentes, Eva (Universitat de Lleida. Departament d'Administració d'Empreses) ; Marine-Roig, Estela (Universitat de Lleida. Departament d'Administració d'Empreses)
La presente investigación busca conocer si los sitios web de las estaciones de esquí de España y Andorra facilitan una comunicación eficaz con sus públicos objetivo. Para ello, se propone y se aplica un modelo para el análisis de las páginas web de las estaciones de esquí, basado en la técnica de análisis de contenido, considerando las dimensiones de información, comunicación, comercio electrónico y funciones adicionales. [...]
Desenvolupament de les TIC en el turisme de neu: Anàlisi de la presència en línia de les estacions d'esquí a Espanya i Andorra La present investigació busca conèixer si els llocs web de les estacions d'esquí d'Espanya i d'Andorra faciliten una comunicació eficaç amb els seus públics objectiu. [...]
The aim of this study is to analyse whether the websites of ski resorts in Spain and Andorra facilitate effective communication with their target audiences. To this end, we propose and implement a model for the analysis of ski resort websites based on the content analysis technique, considering the dimensions of Information, Communication, E-commerce and Additional Functions. [...]
Cette recherche vise à savoir si les sites web des stations de ski en Espagne et en Andorre fournissent une communication efficace avec leurs publics cibles. À cette fin, nous proposons et appliquons un modèle pour l'analyse des sites web des stations de ski fondé sur la technique d'analyse du contenu, en considérant les aspects de l'information, de la communication, du commerce électronique et des fonctions supplémentaires. [...]

2017 - 10.5565/rev/dag.348
Documents d'anàlisi geogràfica, Vol. 63 Núm. 2 (maig-agost 2017) , p. 399-426 (Miscel·lània)  
2.
2 p, 110.0 KB El mòbil s'apunta al comerç solidari / Carrillo Pérez, Nereida (Universitat Autònoma de Barcelona)
2016
Ara, Núm. 2166 (19 de novembre de 2016) , p. 56-57  
3.
2 p, 143.9 KB Cap a les botigues híbrides: més tecnologia per fer caixa / Carrillo Pérez, Nereida (Universitat Autònoma de Barcelona)
2015
Ara, Núm. 1829 (15 de desembre de 2015) , p. 32-33  
4.
24 p, 220.9 KB Las Características del empresario y el éxito de las empresas puramente digitales / Serarols i Tarrés, Christian (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament d'Economia de l'Empresa) ; Padilla Meléndez, Antonio (Universidad de Málaga)
La creciente aceptación de Internet y el descenso de los costes de acceso están provocando un aumento en el número de usuarios y compradores en la red. Ello provoca la aparición de nuevas organizaciones que comercializan productos y servicios exclusivamente a través de la misma. [...]
2006
Información comercial española, Num. 833 (Noviembre-Diciembre 2006) , p. 155-176  
5.
23 p, 1.5 MB Abundancia audiovisual y compra virtual : usos del comercio electrónico entre los abonados a la televisión digital / Garitaonandia Garnacho, Carmelo (Universidad del País Vasco. Departamento de Periodismo) ; Fernández Peña, Emilio (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Oleaga Páramo, José Antonio (Universidad del País Vasco. Departamento de Sociología y Trabajo Social)
El uso del comercio electrónico entre los abonados de la televisión digital es realmente bajo (7. 7%) como consecuencia del todavía escaso porcentaje de hogares conectados a Internet y los arraigados hábitos de la compra tradicional con la posibilidad de comprobar los productos in situ. [...]
2005
Zer : revista de estudios de comunicación = komunikazio ikasketen aldizkaria, Vol. 10, Núm. 18 (mayo 2005) , p. 159-181  

Documents de recerca 37 registres trobats  1 - 10següentfinal  anar al registre:
1.
9 p, 911.3 KB Aplicació que permet generar i reordenar de manera visual llistats de productes generats amb cerques amb Elasticsearch / Jiménez Bordón, Rubén ; Ortega Gil, Marc, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament d'Enginyeria de la Informació i de les Comunicacions) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Escola d'Enginyeria
Aquest treball aborda la creació d'una aplicació web per a la generació i gestió visual de llistats de productes en l'àmbit del comerç electrònic. L'eina desenvolupada permet als administradors realitzar posicionaments estratègics de productes a la web de l'empresa, millorant la visibilitat i accessibilitat d'aquests. [...]
This work addresses the creation of a web application for the generation and visual management of product listings in the field of e-commerce. The developed tool allows administrators to carry out strategic product positions on the company's website, improving their visibility and accessibility. [...]
Este trabajo aborda la creación de una aplicación web para la generación y gestión visual de listados de productos en el ámbito del e-commerce. La herramienta desarrollada permite a los administradores realizar posicionamientos estratégicos de productos en la web de la empresa, mejorando la visibilidad y accesibilidad de estos. [...]

2024
Enginyeria Informàtica [958]  
2.
10 p, 7.4 MB API para la generación de imágenes de tipo "shoppable image" / Aguilera Ramos, Ana ; Ortega Gil, Marc, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament d'Enginyeria de la Informació i de les Comunicacions) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Escola d'Enginyeria
El e-commerce es una de las tendencias más relevantes para el sector del comercio y lo lleva siendo desde hace más de 10 años gracias a la existencia de Internet y las empresas que dieron inicio a esta nueva forma de hacer negocios. [...]
L' e-commerce és una de les tendències més rellevants per al sector del comerç i ho és des de fa més de 10 anys gràcies a l'existència d'Internet i les empreses que van iniciar aquesta nova forma de fer negocis. [...]
E-commerce is one of the most relevant trends for the commerce sector and it has been so for more than 10 years thanks to the existence of the Internet and the companies that started this new way of doing business. [...]

2023
Enginyeria Informàtica [958]  
3.
13 p, 1.6 MB Atmira Pharma Visualization / Camprubí Pujol, Arnau ; Oropesa Fisica, Ana, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament d'Enginyeria de la Informació i de les Comunicacions) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Escola d'Enginyeria
Atmira Pharma Visualization és un repte que presenta Cajamar UniversityHack 2022. Aquest repte consisteix en crear la millor aplicació i/o visualització de dades anonimitzades facilitades per Atida Mifarma, una empresa de comerç electrònic líder en Espanya i Portugal en la venta de productes de parafarmàcia i farmàcia. [...]
Atmira Pharma Visualization es un reto que presenta Cajamar UniversityHack 2022. Este reto consiste en crear la mejor aplicación y/o visualización de datos anonimizados facilitados por Atida Mifarma, una empresa de comercio electrónico líder en España y Portugal en la venta de productos de parafarmacia y farmacia. [...]
Atmira Pharma Visualization is a challenge presented by Cajamar UniversityHack 2022. This challenge consists in creating the best application and/or visualization of anonymized data provided by Atida Mifarma, a leading e-commerce company in Spain and Portugal in the sale of parapharmacy products and pharmacy. [...]

2022
Enginyeria de Dades [1394]  
4.
116 p, 17.9 MB Rellançament de la marca ArtsbyBrush : estudi de mercat i pla de màrqueting digital / Belmonte Pujol, Ariadna ; Lopes Da Silva, Elaine Aparecida, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Aquest projecte de fi de grau consisteix en la realització d'un pla de màrqueting digital per una botiga online d'il·lustracions. El treball consta d'un estudi de mercat i una estratègia digital amb el pla d'accions corresponent. [...]
Este proyecto de final de grado consiste en la realización de un plan de márqueting digital para una tienda online de ilustraciones. El trabajo consta de un estudio de mercado y una estrategia digital con el plan de acciones correspondiente. [...]
This final degree project consists of the development of a digital marketing plan to an online illustrations' store. The project consist of a market study and a digital marketing strategy with the corresponding action plan. [...]

2021
Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]  
5.
109 p, 7.0 MB Creació d'un pla de comunicació digital per a Kilsy Case, com fer créixer una marca online / Valls Cunillera, Clara ; Astals Serés, Anna, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Aquest projecte de fi de grau consisteix en la realització d'un pla de comunicació digital per a una empresa acabada de néixer que es dedica a la venda online de fundes amb corretja per a telèfons mòbils. [...]
Este proyecto de fin de grado consiste en la realización de un plan de comunicación digital para una empresa acabada de nacer que se dedica a la venta online de fundas con correa para teléfonos móviles. [...]
This final degree project consists of the development of a digital communication plan for a newly founded company that sells strap-on cases for mobile phones online. The project consists of an analysis of the sector and the proposal of a communication strategy with the corresponding action plan.

2020
Grau en Periodisme [971]  
6.
76 p, 29.7 MB Living Earth : creación de una tienda online / López Núñez, Irene ; Maas Olives, Marcel, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Creació d'una marca distribuidora de productes d'higiene i ús diari sense plástics i sostenibles. Disseny de la pàgina web i la identitat de marca, així com gestió i planificació de les xarxes socials.
Creación de una marca distribuidora de productos de higiene y uso diario sin plásticos y sostenibles. Diseño de la página web y la identidad de marca, así como gestión y planificación de las redes sociales.
Creation of a distributor brand of hygienic products and daily use without plastics and sustainable. Website design and brand identity, as well as management and planning of social networks.

2019
Grau en Periodisme [971]  
7.
126 p, 3.0 MB Plan de comunicación para la empresa Parainvitados.com / Tamayo Llirinós, Alfred ; Rodríguez Bravo, Àngel, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
El treball representa un pla de comunicació per una petita empresa que es basa en un comerç electrònic d'invitacions i detalls per a casaments, batejos i comunions. La marca Parainvitados. com es caracteritza per ser creativa, diferent i atrevida amb els seus dissenys trencadors i vol fugir en tot moment del més convencional. [...]
El proyecto representa un plan de comunicación para una pequeña empresa que se basa en un comercio electrónico de invitaciones y detalles para bodas, bautizos y comuniones. La marca Parainvitados. [...]
The project represents a communication plan for a small company that is based on an e-commerce of invitations and details for weddings, baptisms and communions. The brand Parainvitados. com is characterized for being creative, different and daring with its breakthrough designs and wants to escape at all times from the more conventional aspects. [...]

2018
Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]  
8.
138 p, 4.1 MB Creación de una marca y de un plan de comunicación para una marca distribuidora de instrumentos online / Lagos Araya, Alexis ; Capmany, Miquel, dir. ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
A les següents pàgines crearem i donarem a conèixer la marca d'una botiga en línia d'instruments musicals. El contingut s'estructurarà en tres fases clares, investigació, estratègia i implementació. [...]
En las siguientes páginas vamos a crear y dar a conocer la marca de una tienda online de instrumentos musicales. El contenido se estructurará en tres fases claras, investigación, estrategia e implementación. [...]
In the following pages we will create and advertise the brand of an online musical instruments store. The content will be structured in three clear stages, research, strategy and implementation. In the first stage, the research phase, we will analyse in depth the micro environment and macro environment of the electronic commerce of musical instruments. [...]

2018
Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]  
9.
8 p, 1022.6 KB Transfer it easy : aplicación para auto-relleno de formularios web mediante la lectura de código QR / Nieves Parrales, Alexander ; Guichon Aguilar, Rodolfo Alberto, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Ciències de la Computació) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Escola d'Enginyeria
Cada vez es más habitual para las personas rellenar formularios en diferentes sitios web con sus datos personales y de contacto cuando se realizan compras en comercios electrónicos o cuando se registran en una web de su interés. [...]
Cada vegada és més habitual per a les persones omplir formularis en diferents llocs web amb les seves dades personals i de contacte quan es realitzen compres en comerços electrònics o quan es registren en una web del seu interès. [...]
It is increasingly common for people to fill in forms on different websites providing their personal data or contact information when online shopping or signing up for a website they are interested in. [...]

2017-06-27
Enginyeria Informàtica [958]  
10.
114 p, 3.6 MB Diseño de un sistema de logística integral para la venta a través de Internet de productos de gama blanca / Grillo Trepat, Sonia ; Narciso Farias, Mercedes Elizabeth, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Telecomunicació i Enginyeria de Sistemes) ; Jaumandreu, Domingo, dir. ; Universitat Autònoma de Barcelona. Escola d'Enginyeria
Este trabajo de fin de grado consiste en el diseño de un sistema de logística integral para la venta de productos de gama blanca a través de Internet para la empresa Haier. Para conseguir este objetivo, el trabajo presenta un estudio de las operaciones logísticas y los diferentes sistemas de distribución, de la gama de productos y los costes de la empresa para poder diseñar un canal de distribución alternativo que permita vender productos de gama blanca a través de una plataforma online. [...]
Aquest treball de fi de grau consisteix en el disseny d'un sistema de logística integral per a la venda de productes de gama blanca a través d'Internet per a l'empresa Haier. Per aconseguir aquest objectiu, el treball presenta un estudi de les operacions logístiques i els diferents sistemes de distribució, de la gamma de productes i els costos de l'empresa per a poder dissenyar un canal de distribució alternatiu que permeti vendre els productes de gamma blanca a través d'una plataforma online. [...]
This final degree project consists in designing an integrated logistics system for selling white goods via Internet for Haier company. To achieve this goal, the project studies the subject of logistics operations and different distribution systems, the product range of Haier Company as well as its costs, all of this with the purpose of the designing of a new distribution system that allows to sell via Internet. [...]

2016
Pla d' Estudis de Gestió Aeronàutica [829]  

Documents de recerca : 37 registres trobats   1 - 10següentfinal  anar al registre:
Us interessa rebre alertes sobre nous resultats d'aquesta cerca?
Definiu una alerta personal via correu electrònic o subscribiu-vos al canal RSS.