Plan de comunicación para la empresa Parainvitados.com
Tamayo Llirinós, Alfred
Rodríguez Bravo, Àngel, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual)
Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació

Data: 2018
Descripció: 126 pag.
Resum: El treball representa un pla de comunicació per una petita empresa que es basa en un comerç electrònic d'invitacions i detalls per a casaments, batejos i comunions. La marca Parainvitados. com es caracteritza per ser creativa, diferent i atrevida amb els seus dissenys trencadors i vol fugir en tot moment del més convencional. Després d'haver investigat tot l'entorn de l'empresa he pogut extreure una sèrie de conclusions que ajudin a la marca a millorar la seva comunicació i a explotar més la seva marca.
Resum: El proyecto representa un plan de comunicación para una pequeña empresa que se basa en un comercio electrónico de invitaciones y detalles para bodas, bautizos y comuniones. La marca Parainvitados. com se caracteriza por ser creativa, diferente y atrevida con sus diseños rompedores y quiere huir en todo momento de lo convencional. Después de haber investigado todo el entorno de la empresa he podido extraer una serie de conclusiones que ayudarán a la marca a mejorar su comunicación y a explotar más sus productos.
Resum: The project represents a communication plan for a small company that is based on an e-commerce of invitations and details for weddings, baptisms and communions. The brand Parainvitados. com is characterized for being creative, different and daring with its breakthrough designs and wants to escape at all times from the more conventional aspects. After having researched the whole environment of the company I have been able to draw a series of conclusions that help the brand to improve its communication and to exploit more the products of the brand.
Drets: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial i la comunicació pública de l'obra, sempre que no sigui amb finalitats comercials, i sempre que es reconegui l'autoria de l'obra original. No es permet la creació d'obres derivades. Creative Commons
Llengua: Castellà
Titulació: Publicitat i Relacions Públiques [2501935]
Pla d'estudis: Graduat o Graduada en Publicitat i Relacions Públiques [972]
Document: Treball de projecte ; bachelorThesis ; Text
Matèria: Comerç electrònic ; Creativitat ; Comunicació ; Empreses ; Imatge corporativa ; Màrqueting ; Bodes



126 p, 3.0 MB

El registre apareix a les col·leccions:
Documents de recerca > Treballs de Fi de Grau > Facultat de Ciències de la Comunicació. TFG

 Registre creat el 2018-09-21, darrera modificació el 2018-09-24



   Favorit i Compartir