Intranet i campus virtual Intranet Intranet i campus virtual Campus Virtual
 LA FACULTAT    FUTURS ESTUDIANTS    ESTUDIS    INFORMACIÓ ACADÈMICA    MOBILITAT I INTERCANVI    RECERCA
 Inici  Recerca  Impacte dels articles d'investigació  Institute for scientific information
Fundació RecercaAnar
AGAURAnar
 Institute for Scientific Information
Spanish Foundation for Science and Technology (FECYT)

Segons l'Institute for Scientific Information (ISI), l'any 2004, el nombre d'articles publicats pels investigadors de la UAB ha estat de 1.616, dels quals 1.554 han estat publicats en revistes catalogades.

Dels 1.554 articles publicats per investigadors de la UAB durant l'any 2004, 905 han estat publicats en revistes de major impacte.

L'impacte de la producció científica de la UAB presenta una tendència creixent al llarg dels anys. En el període 2000-2004 el nombre d'articles publicats i catalogats ha augmentat un 16%. Cal destacar especialment l'increment dels articles publicats en revistes considerades de més impacte, amb un creixement del 23%.

Web de l'Institute for Scientific Information
Mapa del Web Inici Contactar