Intranet i campus virtual Intranet Intranet i campus virtual Campus Virtual
 LA FACULTAT    FUTURS ESTUDIANTS    ESTUDIS    INFORMACIÓ ACADÈMICA    MOBILITAT I INTERCANVI    RECERCA
 Inici  Recerca  Impacte dels articles d'investigació  Spanish foundation for science and technology (fecyt)
Fundació RecercaAnar
AGAURAnar
Institute for Scientific Information
 Spanish Foundation for Science and Technology (FECYT)

La UAB és el tercer centre universitari amb més productivitat científica de l'Estat espanyol, segons l'informe Indicadors bibliomètrics de l'activitat científica espanyola – 2004, realitzat per encàrrec de la Fundació Espanyola per a la Ciència i la Tecnologia (FECYT). L'estudi es basa en els registres del Science Citation Index, la base de dades sobre articles científics més important del món, i l'Institute for Scientific Information.

L'estudi vol oferir una visió àmplia i precisa sobre alguns dels aspectes fonamentals de la política científica de l'Estat espanyol. El document recopila i analitza les dades disponibles sobre la producció científica dels investigadors espanyols sobre la base exclusiva de les publicacions recollides a les bases de dades de Thomson Scientific (abans ISI) en el període 1995-2003.

Segons aquest estudi, la UAB es situa en el tercer lloc del Registre d'Indicadors Bàsics 1995-2003 de les universitats espanyoles, amb el 6,84% dels impactes.

L'estudi realitza un anàlisi per institucions científiques nacionals en totes les àrees del coneixement i estudia els patrons de col·laboració interregional, interinstitucional i internacional.

Més informació:

Indicadors bibliomètrics de l'activitat científica espanyola - 2004