Premis

Agost de 2018. Amparo Hurtado Albir (grup PACTE). Doctora Honoris Causa per la Universitat Ricardo Palma de Lima (Perú) en reconeixement a la seva tasca docent i investigadora en els estudis de traducció.

Premis extraordinaris dels Estudis de Doctorat.

Any 2016/17. Programa de Doctorat en Teoria de la Traducció.  Premi extraordinari per a Christian Olalla-Soler.

Any 2007/08. Programa de Doctorat en Teoria de la Traducció.  Premi extraordinari per a Patricia Rodríguez-Inés.

Any 2008/09. Estudi de Doctorat en Traducció i Estudis Interculturals.  Premi extraordinari per a Anabel Galán-Mañas.

Any 2009/10. Programa de Doctorat en Teoria de la Traducció.  Premi extraordinari per a Guadalupe Romero.

03/10/2011. Willy Neunzig (grup PACTE). Prix de l’ACT Vinay et Darbelnet 2010 de l'Association canadienne de traductologie (ACT) amb l'article Empirical Studies in Translation. Methodological and Epistemological Questions. Motiu del premi de la Comissió avaluadora: "la seva adscripció al tema del congrés i la presentació que fa dels principis de la investigació empírica. Gràcies al seu caràcter universal, es pot aplicar a tots els àmbits de la traductologia (traducció literària, traducció pragmàtica, terminologia, pedagogia, etc.)".

10/09/2010. PACTE. Premi a l'excel·lència investigadora (PREI 2010) de la Universitat Autònoma de Barcelona (Àrea d'Humanitats) amb l'article Results of the validation of the Pacte translation competence model: acceptability and decision making. Motiu del premi de la Comissió Avaluadora: "Estudi col·lectiu d'un grup de llarg recorregut que proposa un model teòric, contrastat empíricament, de la competència traductora, confirmant l'existència d'un àmbit de coneixement i expertesa específic de la traducció".

2008. Patricia Rodríguez-Inés (grup PACTE). Premi AIETI bienni 2007-2008 amb la tesi doctoral Aplicación de la metodología y técnicas de corpus a la didáctica de la traducción. https://www.educacion.es/teseo/mostrarRef.do?ref=684483

Campus d'excel·lència internacional U A B