IV Seminari d’especialització
en Didàctica de la traducció

7 de juliol de 2020

Objectius

El seminari d’especialització en didàctica de la traducció és un fòrum de formació de docents de traducció.

Els objectius fonamentals del seminari d’especialització són:

1. Desenvolupar estratègies didàctiques innovadores per a la formació en traducció.
  2. Tractar aspectes didàctics de diverses matèries implicades en la formació en traducció.

Públic destinatari

Docents de traducció, professionals de la traducció i estudiants de màster i de doctorat.

Duració

1 dia.

Llengües

Espanyol (llengua de comunicació del seminari).

• Tarifa normal: 150 €.
  • Tarifa reduïda: 125 € (inscripció fins a l’1 de maig de 202).
  • Estudiants de màster i doctorat: 75 €.
  • Gratis per a professorat de la FTI-UAB.
  • Tarifa Seminari + Congrés: 350 € (tarifa normal); tarifa reduïda: 300 € (inscripció fins a l’1 de maig de 2020);
  • Tarifa Seminari + Congres per a estudiants de màster i doctorat (assistència sense presentació en el congrés): 125 €.

Professorat

Anabel Galán-Mañas, Amparo Hurtado Albir, Christian Olalla-Soler, Patricia Rodríguez-Inés.

Programa provisional

Es requerirà un mínim de 30 inscripcions per a realitzar-lo. Places limitades.

Campus d'excel·lència internacional U A B