La mediació de consum en línia a Catalunya
Suquet Capdevila, Josep (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Ciència Política i de Dret Públic)
Universitat Autònoma de Barcelona. Àrea de Comunicació i Promoció

Títol variant: La mediación de consumo en línea en Cataluña
Títol variant: Online Consumer Mediation in Catalonia
Data: 2013
Resum: Una tesi doctoral llegida a la UAB ha provat de determinar si la mediació és un mecanisme eficaç de resolució de disputes en l'àmbit dels consumidors. També ha analitzat si aquest àmbit permet la introducció de les tecnologies de la informació i la comunicació (TICs) i particularment, la mediació en línia. A més, ha estudiat quins principis poden ser aplicables a un procés de mediació en línia de consum a Catalunya, per la qual cosa ha analitzat diversos instruments normatius d'àmbit europeu, estatal i català.
Resum: Una tesis de la UAB ha intentado determinar si la mediación es un mecanismo eficaz de resolución de controversias en el ámbito de los consumidores. También ha analizado si este ámbito permite la introducción de las tecnologías de la información y la comunicación (TICs) y particularmente, la mediación en línea. Además, la investigación tiene por objetivo determinar qué principios pueden ser aplicables a un proceso de mediación en línea de consumo en Cataluña, por lo que se analizan diversos instrumentos normativos de ámbito europeo, estatal y catalán.
Resum: A doctoral thesis at the UAB aims at considering whether mediation is an efficient mechanism of redress in the consumer domain, as well as to determine whether the B2C domain supports the introduction of ITCs and particularly, online mediation procedures. Moreover, the research aims at determining what regulatory principles can be applicable to the online consumer mediation process in Catalonia. Therefore, different legislative instruments at the European, Spanish and Catalan Law levels are analysed.
Drets: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, la comunicació pública de l'obra i la creació d'obres derivades, fins i tot amb finalitats comercials, sempre i quan aquestes es distribueixin sota la mateixa llicència que regula l'obra original i es reconegui l'autoria de l'obra original. Creative Commons
Llengua: Català, Castellà i Anglès
Document: Article ; divulgació ; Versió publicada
Publicat a: UAB divulga, Juliol 2013, p. 1-1, ISSN 2014-6388



Català
1 p, 29.4 KB

Español
2 p, 86.7 KB

English
2 p, 85.1 KB

El registre apareix a les col·leccions:
Articles > Articles publicats > UAB Divulga
Articles > Articles de divulgació

 Registre creat el 2013-09-04, darrera modificació el 2021-09-07



   Favorit i Compartir