Additional title: |
Encoding the visual identity of packaging |
Date: |
2013 |
Abstract: |
El propassat 8 de febrer de 2013 es va llegir a la Facultat de Ciències de la Comunicació de la Universitat Autònoma de Barcelona (UAB) la tesi doctoral "La concepció de la indentitat visual dels envasos. Una aproximació a la funció publicitària del packaging" presentada per Jordi Colet Ruz i dirigida pel Dr. Daniel Tena Parera. Aquesta investigació aborda l'estudi del missatge publicitari expressat a través de la identitat visual dels envasos. Des d'aquesta perspectiva, es posa de manifest la rellevància estratègica del disseny estructural i gràfic d'aquests artefactes comunicatius gràcies a la immediatesa, força i permanència dels efectes del packaging sobre el comportament del consumidor. |
Rights: |
Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, la comunicació pública de l'obra i la creació d'obres derivades, fins i tot amb finalitats comercials, sempre i quan es reconegui l'autoria de l'obra original. |
Language: |
Català |
Document: |
Article ; recerca ; Versió publicada |
Subject: |
Empaquetatge ;
Grafisme ;
Disseny ;
Màrqueting ;
Publicitat ;
Percepció ;
Packaging ;
Graphics ;
Design ;
Marketing ;
Advertising ;
Perception |
Published in: |
Grafica, Vol. 1, Núm. 2 (2013) , p. 99-101, ISSN 2014-9298 |