Per citar aquest document: https://ddd.uab.cat/record/111923
Comunicació Comercial [42225]
López Belbeze, María Pilar
Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat d'Economia i Empresa

Data: 2013-14
Resum: - Planificar y desarrollar campañas de comunicación comercial, con especial énfasis en el desarrollo de una estrategia de marca o un plan de comunicación de una empresa o un producto/servicio. - Tener una actitud creativa e innovadora, desarrollar habilidades directivas y de comunicación oral y escrita. - Diseñar estrategias para hacer comunicación persuasiva en un entorno multidisciplinar. - Saber trabajar en equipo, saber ser flexible y cambiar de rol (anunciante-agencia).
Drets: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, la comunicació pública de l'obra i la creació d'obres derivades, fins i tot amb finalitats comercials, sempre i quan es reconegui l'autoria de l'obra original. Creative Commons
Llengua: Català
Titulació: Màster Universitari en Màrqueting [4313148]



8 p, 112.6 KB

El registre apareix a les col·leccions:
Materials de curs > Programes de curs (Guies docents)

 Registre creat el 2013-09-10, darrera modificació el 2017-10-15



   Favorit i Compartir