El discurs publicitari en català : la catalanitat a les marques de begudes catalanes
Cantó i Gargallo, Berta
Bassols i Puig, M. Margarida, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Filologia Catalana)
Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Filosofia i Lletres
Universitat de Barcelona. Facultat de Filologia

Data: 2013
Descripció: 167 p.
Resum: Aquest tesina posa de manifest la gran importància que té la publicitat per a configurar els imaginaris col·lectius, així com identitaris, i la manera com aquests serveixen per identificar-nos com a grup. Per mitjà no només de l'anàlisi de les campanyes publicitàries sinó també de la llengua de l'etiquetatge, el domini web, els patrocinis, les col·laboracions i les iniciatives que cada marca duu a terme, el lector i consumidor es fa una idea de quins són els elements icònics i verbals que ens defineixen com a poble i de quina manera cadascuna d'aquestes els empra per transmetre la seva versió de la catalanitat.
Drets: L'accés als continguts d'aquest document queda condicionat a l'acceptació de les condicions d'ús establertes per la següent llicència Creative Commons: Creative Commons
Llengua: Català
Titulació: Estudis Avançats de Llengua i Literatura Catalanes [4313382]
Col·lecció: Facultat de Filosofia i Lletres. Màster en estudis avançats i aplicats en llengua i literatura catalanes
Document: Treball de fi de postgrau
Matèria: Identitat ètnica ; Catalunya ; Publicitat ; Marques comercials



168 p, 4.2 MB

El registre apareix a les col·leccions:
Documents de recerca > Treballs de recerca i projectes de final de carrera > Filosofia i Lletres. TFM

 Registre creat el 2014-01-24, darrera modificació el 2022-07-09



   Favorit i Compartir