Efectividad de los enlaces patrocinados en los resultados de búsquedas comerciales en smartphones
Pérez Cardona, Manuel
Lázaro Pernias, Patrícia, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual)
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Ciències de la Comunicació
Data: |
2013 |
Descripció: |
121 p. |
Resum: |
Actualment, els hàbits tecnològics dels usuaris són cada vegada més diferents a causa de la innovació. Entre aquests nous hàbits, el telèfon intel-ligent està tenint una repercussió molt gran. A més dels avantatges que dóna a l'usuari, està oferint a les empreses una nova manera de comunicar-se amb els consumidors mitjançant diferents tipus de publicitat, com són la publicitat en cercadors i contextual. |
Resum: |
Actualmente, los hábitos tecnológicos de los usuarios son cada vez más diferentes debido a la innovación. Entre esos nuevos hábitos, el smartphone está teniendo una repercusión muy grande. Además de las ventajas que da al usuario, está ofreciendo a las empresas una nueva manera de comunicarse con los consumidores mediante diferentes tipos de publicidad, como son la publicidad en buscadores y contextual. Esta investigación, trata de ofrecer a las empresas y personas interesadas en la publicidad para smartphones, una lectura de la efectividad que puede tener cuando está integrada en las páginas de resultados de los buscadores, denominada enlaces patrocinados o SEM. |
Drets: |
Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, i la comunicació pública de l'obra, sempre que no sigui amb finalitats comercials, i sempre que es reconegui l'autoria de l'obra original. No es permet la creació d'obres derivades. |
Llengua: |
Castellà |
Col·lecció: |
Facultat de Ciències de la Comunicació. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual. Treballs de màster i postgrau. Màster en Estratègia i Creativitat Digital |
Document: |
Treball de fi de postgrau |
Matèria: |
Publicitat ;
Internet |
El registre apareix a les col·leccions:
Documents de recerca >
Documents dels grups de recerca de la UAB >
Centres i grups de recerca (producció científica) >
Ciències socials i jurídiques >
Grup de Recerca en Publicitat i Relacions Públiques (GRP) Documents de recerca >
Treballs de recerca i projectes de final de carrera >
Ciències de la Comunicació. TFM
Registre creat el 2014-01-24, darrera modificació el 2024-05-25