Les Dones en els programes de formació contínua : anàlisi sobre els factors que determinen la participació de les dones en formació. Informe de resultats
Pineda i Herrero, Pilar (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Sistemàtica i Social)
Quesada Pallarès, Carla (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Aplicada)
Stoian, Alexandra
Duran-Bellonch, Mar (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Aplicada)

Date: 2011
Description: 142 pag.
Abstract: Les dades apunten a la necessitat de la dona de cercar elements que la permetin conciliar, ja sigui incorporant-se al mercat de treball a temps parcial, o endarrerint l'edat de maternitat. No obstant, aquestes estratègies impedeixen un desenvolupament i promoció professional igualitària entre homes i dones, exigint mesures que permetin un creixement professional equitatiu en el mercat de treball actual i futur. Si bé les dones cada vegada es formen més (el 60,94% de les persones que van finalitzar els estudis universitaris al 2007 eren dones, segons dades del Instituto de la Mujer, 2008), no per això ocupen càrrecs directius en major percentatge que els homes de manera diferencial i, per tant, en la seva participació en formació contínua.
Note: A coberta: GIPE (Grup Interuniversitari de Política Educativa) ; EFI (Eficàcia de la Formació) ; UAB
Note: A coberta: Institut Català de les Dones (ICD) ; Subvencions a treballs de recerca per universitats de l'ICD (ASC/1148/2010)
Rights: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la comunicació pública de l'obra i la creació d'obres derivades, sempre que no sigui amb finalitats comercials i que es distribueixin sota la mateixa llicència que regula l'obra original. Cal que es reconegui l'autoria de l'obra original. Creative Commons
Language: Català
Document: Informe
Subject: Formació contínua ; Formació de les dones



cap. 1-2
46 p, 687.1 KB

cap.3
60 p, 851.1 KB

37 p, 208.6 KB

The record appears in these collections:
Research literature > UAB research groups literature > Research Centres and Groups (research output) > Social and Legal Sciences > Eficàcia de la Formació (EFI)
Research literature > Studies

 Record created 2014-02-05, last modified 2023-09-07



   Favorit i Compartir