FCT on PLUS : Avaluació de l'Eficàcia de la Formació en Centres de Treball
Pineda i Herrero, Pilar, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Sistemàtica i Social)
Quesada Pallarès, Carla (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Aplicada)
Espona Barcons, Berta (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Aplicada)
Ciraso Calí, Anna
García Castaño, Natalia
Mas Torelló, Óscar (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Aplicada)
Zancajo, Adrià (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Sociologia)

Date: 2012
Description: 195 pag.
Abstract: Amb aquesta investigació es vol, en primer lloc, identificar els elements que determinen l'eficàcia de la FCT a la conurbació de Barcelona des del punt de vista dels diferents agents implicats. En segon lloc, crear un instrument per a diagnosticar l'eficàcia de la FCT a partir dels factors que la faciliten o dificulten. I en tercer lloc, aplicar aquest instrument per tal d'avaluar l'eficàcia de la FCT a la conurbació de Barcelona i així elaborar propostes de millora per aconseguir una FCT més eficaç.
Note: A coberta: GAPEF (Grup d'Anàlisi de Polítiques Educatives i de Formació) ; GIPE (Grup Interuniversitari de Política Educativa) ; EFI (Eficàcia de la Formació) ; Departament de Pedagogia Sistemàtica i Social, UAB
Note: A coberta: Fundació Barcelona FP
Rights: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la comunicació pública de l'obra i la creació d'obres derivades, sempre que no sigui amb finalitats comercials i que es distribueixin sota la mateixa llicència que regula l'obra original. Cal que es reconegui l'autoria de l'obra original. Creative Commons
Language: Català.
Document: report
Subject: Formació contínua ; Formació professional



pàg. 1-94
94 p, 1.7 MB

102 p, 2.4 MB

The record appears in these collections:
Research literature > UAB research groups literature > Research Centres and Groups (scientific output) > Social and Legal Sciences > Eficàcia de la Formació (EFI)
Research literature > Studies

 Record created 2014-02-05, last modified 2019-09-17



   Favorit i Compartir