Debats oberts d'educació [101677]
Massot, Margarida
Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació

Data: 2014-15
Resum: Aquesta assignatura té un caràcter teòric-reflexiu, recuperant així el caire de fonamentació teòrica de moltes de les assignatures que s'han fet a primer i segon curs, memtre que a tercer i quart es fan assignatures més aplicades i d'especialització, així aquesta assignatura pretén recuperar el debat teòric a partir de tots els aprenentatges fets per l'alumnat. Conèixer els debats oberts en educació en cada context històric i social. I establir el principi metodològic d'apropar-se als reptes teòrics a través de la lectura i debat argumentat ni fonamentat teòricament.
Drets: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, la comunicació pública de l'obra i la creació d'obres derivades, fins i tot amb finalitats comercials, sempre i quan es reconegui l'autoria de l'obra original. Creative Commons
Llengua: Català
Titulació: Educació Social [2500260]
Pla d'estudis: Grau en Educació Social [827]
Document: Objecte d'aprenentatge



Català
4 p, 102.4 KB

El registre apareix a les col·leccions:
Materials acadèmics > Guies docents

 Registre creat el 2014-09-12, darrera modificació el 2023-07-22



   Favorit i Compartir