Creativitat Audiovisual [103148]
Perona Páez, Juan José
Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació

Data: 2014-15
Resum: Aquesta assignatura forma part de la matèria Creativitat en Publicitat i Relacions Públiques, la qual, amb un total de 24 ECTS obligatoris i 30 ECTS optatius, es desenvolupa pràcticament al llarg de tot el Grau (des de aquest enllaç es pot accedir a la informació que apareix a la memòria del grau http://www. uab. es/Document/518/769/Memoria%20GRAU%20de%20Publicitat%20i%20relacions%20publiques%20aprov. % ). Es tracta d'una matèria formada per nou assignatures, l'objectiu principal de les quals és dotar els estudiants de les eines pertinents per tal que siguin capaços d'aplicar els procesos creatius en la publicitat i en les relacions publiques per al desenvolupament d'accions i campanyes publicitàries i de relacions publiques. En el cas concret de Creativitat Audiovisual, es pretén que l'alumne faci un ús creatiu del so i la imatge, tot experimentant amb les múltiples possibilitats informatives i expressives que ofereixen la veu, la música, els efectes, el silenci, el muntatge sonor i visual, etc. És per aquesta raó que es prestarà especial atenció, entre d'altres aspectes, a la sintaxi sonora, l'arquitectura del ritme audiovisual, la construcció d'ambients, paisatges i perspectives acústiques, la selecció musical, la semàntica i l'estètica del muntatge audiovisual, el tractament del temps i la narrativa audiovisual, etc. En finalitzar l'assignatura, els estudiants hauran d'estar plenament capacitats per determinar quins components del llenguatge audiovisual i quines tècniques de realització són els més adients segons el misstage que es pretengui difondre, així com per implementar innovacions en les construccions publicitàries radiofòniques i televisives.
Drets: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, la comunicació pública de l'obra i la creació d'obres derivades, fins i tot amb finalitats comercials, sempre i quan es reconegui l'autoria de l'obra original. Creative Commons
Llengua: Català
Titulació: Publicitat i Relacions Públiques [2501935]
Pla d'estudis: Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]
Document: Objecte d'aprenentatge



Català
5 p, 114.8 KB

El registre apareix a les col·leccions:
Materials acadèmics > Guies docents

 Registre creat el 2014-09-12, darrera modificació el 2023-01-28



   Favorit i Compartir