Per citar aquest document: https://ddd.uab.cat/record/121927
Educació social comparada [101676]
Pàmies Rovira, Jordi
Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació

Data: 2014-15
Resum: L'assignatura contribueix a comprendre la complexitat de factors que intervenen en la tasca de l'educador/a social dins la societat actual, identificant a grans trets algunes de les problemàtiques més rellevants des de la perspectiva de l'educació comparada. Considera els informes nacionals i internacionals i el marc social, normatiu i institucional com a referents generals on s'emmarca l'actuació d'un educador/a social:. Alguns dels objectius formatius que destacaríem son: Comprendre la complexitat de factors que incideixen en la tasca de l'educador/a social des d'una perspectiva internacional i comparativa. Entendre el valor de l'educació social des d'una perspectiva comparada i el seu impacte en els processos de reconeixement de problemàtiques i millora de projectes facilitadors d'empoderament de la població Conèixer programes i projectes d'educació social de l'àmbit internacional.
Drets: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, la comunicació pública de l'obra i la creació d'obres derivades, fins i tot amb finalitats comercials, sempre i quan es reconegui l'autoria de l'obra original. Creative Commons
Llengua: Català.
Titulació: Educació social [2500260]
Pla d'estudis: Graduat o Graduada en Educació Social [827]



Català
4 p, 101.5 KB

El registre apareix a les col·leccions:
Materials de curs > Programes de curs (Guies docents)

 Registre creat el 2014-09-12, darrera modificació el 2017-10-15



   Favorit i Compartir