Per citar aquest document: https://ddd.uab.cat/record/122167
Direcció de Comptes [103162]
Lavilla Raso, Montse
Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació

Data: 2014-15
Resum: OBJETIVOS ASIGNATURA conocimiento profundo de la figura del director de cuentas: responsabilidades y funciones. relaciones con clientes, proveedores y con otros departamentos dentro de la agencia herramientas para presentaciones acercamiento al sector de las agencias creación plan de comunicación marketing estratégico: benchmark, brand awareness, brand positioning. desarrollo de nuevas estrategias en below the line e Internet.
Drets: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, la comunicació pública de l'obra i la creació d'obres derivades, fins i tot amb finalitats comercials, sempre i quan es reconegui l'autoria de l'obra original. Creative Commons
Llengua: Català.
Titulació: Publicitat i Relacions Públiques [2501935]
Pla d'estudis: Graduat o Graduada en Publicitat i Relacions Públiques [972]



Català
3 p, 97.4 KB

El registre apareix a les col·leccions:
Materials de curs > Programes de curs (Guies docents)

 Registre creat el 2014-09-12, darrera modificació el 2017-10-15



   Favorit i Compartir