The effects of using L1 Translation on young learners' L2 Vocabulary Learning
Codina Camó, Aïda
Pladevall Ballester, Elisabet, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Filologia Anglesa i de Germanística)
Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Filosofia i Lletres

Data: 2014
Descripció: 56 pag.
Resum: The present study explores the role the L1 plays in young learners' retention of and access to English vocabulary. Two groups of 10-11 year-old children in an EFL school context were recruited for the study. Exposing one group to the L1 translation of the items and giving the English input to the other group was the practice used to analyse exposure to translation in terms of lexical access and retention. Results of the study show that providing students with the L1 results in learners retaining more lexical items and accessing them with greater ease and for longer periods of time.
Resum: El present estudi explora el rol que juga la llengua materna a la retenció i accés del vocabulari anglès. Dos grups de nens entre 10 i 11 anys van participar a l'estudi. Exposar un grup a la traducció dels ítems i donar només la paraula anglesa a l'altre grup va ser la pràctica utilitzada per analitzar l'exposició a la traducció des del punt de vista de la retenció i accés del vocabulari. Els resultats de l'estudi mostren que l'ús de la llengua materna fa que els estudiants retinguin més ítems i els accedeixin més ràpid i per períodes de temps més llargs.
Drets: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial i la comunicació pública de l'obra, sempre que no sigui amb finalitats comercials, i sempre que es reconegui l'autoria de l'obra original. No es permet la creació d'obres derivades. Creative Commons
Llengua: Anglès
Titulació: Estudis anglesos [2500245]
Pla d'estudis: Grau en Estudis Anglesos [801]
Document: Treball final de grau ; Text
Matèria: Foreign Language Learning ; English Vocabulary Learning ; L1 use ; Aprenentatge d'una llengua estrangera ; Aprenentatge del vocabulari anglès ; Ús de la llengua materna



57 p, 1.8 MB

El registre apareix a les col·leccions:
Documents de recerca > Treballs de Fi de Grau > Facultat de Filosofia i Lletres. TFG

 Registre creat el 2014-10-02, darrera modificació el 2022-02-02



   Favorit i Compartir