El patrocinio de las equipaciones de los grandes clubs del fútbol europeo : Estudio del recuerdo y su infuencia en la notoriedad de las marcas
Maronda Isern, Carles
Perona Páez, Juan José, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual)
Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació

Date: 2014
Description: 86 pag.
Abstract: Estudi centrat en mesurà el record que generen els patrocinis de las equipacions de 10 dels principals clubs de futbol europeus. Pretén conèixer com les accions dels esmentats patrocinis influeixen en el posicionament de les marques enfront del consumidor, així com classificar quines reaccions generen els consumidors davant aquest tipus d'accions de comunicació en relació a la seva implicació emocional pel món del futbol i els seus diversos actors.
Abstract: Estudio centrado en medir el recuerdo que generan los patrocinios de las equipaciones de 10 de los principales clubs de fútbol europeo. Pretende conocer cómo las acciones de dichos patrocinios influyen en el posicionamiento de las marcas frente al consumidor, así como clasificar qué reacciones generan los consumidores ante este tipo de acciones de comunicación en relación a su implicación emocional por el mundo del fútbol y sus diversos actores.
Abstract: Study focused on measuring the recall generated by the sponsoring of the 10 major European Football clubs. The aim is to find out how this sponsorship affects the brand positioning, and also classify the consumer reactions to this kind of communication actions in relation to their emotional involvement with football and its stakeholders.
Rights: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial i la comunicació pública de l'obra, sempre que no sigui amb finalitats comercials, i sempre que es reconegui l'autoria de l'obra original. No es permet la creació d'obres derivades. Creative Commons
Language: Castellà
Studies: Publicitat i Relacions Públiques [2501935]
Study plan: Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]
Document: Treball final de grau ; Text
Subject: Patrocini i mecenatge ; Patrocini esportiu ; Marketing esportiu ; Publicitat



86 p, 5.7 MB

The record appears in these collections:
Research literature > Bachelor's degree final project > Faculty of Communication Studies. TFG

 Record created 2014-11-05, last modified 2022-05-07



   Favorit i Compartir