Videojocs educatius : millores d'una plataforma per a l'anàlisi de les estratègies utilitzades a un joc de tipus Tower Defense
Guiu Aula, David Domènec
Hernandez-Sabaté, Aura, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Ciències de la Computació)
Universitat Autònoma de Barcelona. Escola d'Enginyeria

Títol variant: Videojuegos educativos : mejora de una plataforma para el análisis de las estrategias utilizadas en un juego del tipo Tower Defense
Títol variant: Educational Video Games : Enhancing a platform for the analysis of the strategies used in a Tower Defense type game
Data: 2014-06-30
Resum: Aquest treball busca canviar la perspectiva d'aprenentatge de les matemàtiques d'avui en dia. Les noves tecnologies obren una ample ventall de possibilitats que es poden utilitzar per canviar les metodologies d'aprenentatge actuals. L'objectiu principal del projecte consisteix en crear un entorn lúdic on els estudiants adquireixin coneixements mitjançant un joc Tower Defense per ajudar a reforçar càlculs d'estimacions, probabilitats, anàlisi geomètric i de situacions possibles. El projecte parteix d'una plataforma creada. Durant el procés del projecte l'objectiu principal es centra en adaptar la plataforma existent per complir l'objectiu educatiu. La plataforma disposa de diferents sistemes de joc amb gràfics en temps real que permeten analitzar la situació en cada instant. Aquest treball permet a l'estudiant adquirir coneixements indirectament de forma lúdica.
Resum: Este trabajo busca modificar la perspectiva de aprendizaje de las matemáticas de hoy en día. Las nuevas tecnologías abren un amplio abanico de posibilidades que se pueden utilizar para cambiar las metodologías de aprendizaje actuales. El objetivo principal del proyecto consiste en crear un entorno lúdico dónde los estudiantes adquieran conocimiento mediante un juego Tower Defense, con el propósito de reforzar sus cálculos en estimaciones, probabilidades, análisis geométrico y posibles situaciones. El proyecto tiene como base una plataforma ya creada. Durante el proceso del proyecto el objetivo principal consiste en adaptar esta plataforma para cumplir el objetivo educacional. La plataforma dispone de diferentes sistemas de juego con gráficos en tiempo real que permiten analizar la situación del juego a cada instante. Este trabajo permite al estudiante adquirir conocimientos de forma lúdica e indirecta.
Resum: This work seeks to change the perspective of learning mathematics today. New technologies open up a wide range of possibilities that can be used to change the current learning methodologies. The main objective of the project is to create a fun environment where students acquire knowledge through a Tower Defense game to help reinforce calculations of estimates, probabilities, geometric analysis and possible situations. The starting point of the project was a created platform. During all the process the main objective is to adapt the existing platform to achieve the educational objective. The platform has different game systems with real-time graphs to analyze the situation at each moment. This work enables students to indirectly acquire knowledge in a fun way.
Drets: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial i la comunicació pública de l'obra, sempre que no sigui amb finalitats comercials, i sempre que es reconegui l'autoria de l'obra original. No es permet la creació d'obres derivades. Creative Commons
Llengua: Català
Titulació: Grau en Enginyeria Informàtica [2502441]
Pla d'estudis: Enginyeria Informàtica [958]
Document: Treball final de grau ; Text
Àrea temàtica: Menció Enginyeria del Software
Matèria: Entorn de desenvolupament Unity ; Gràfiques en temps real ; Llenguatge de programació C# ; Plataforma tipus Tower Defense ; Entorno de desarrollo Unity ; Gráficas en tiempo real ; Lenguaje de programación C# ; Plataforma del tipo Tower Defense ; Unity development environment ; Graphs in real time ; C # programming language ; Platform Tower Defense type



10 p, 884.8 KB

El registre apareix a les col·leccions:
Documents de recerca > Treballs de Fi de Grau > Escola d'Enginyeria. TFG

 Registre creat el 2014-11-12, darrera modificació el 2023-07-22



   Favorit i Compartir