Data: |
2015 |
Resum: |
Obra ressenyada: B. ZOU, M. XING, Y. Wang, M. Sun, C. H. Xiang. Computer-Assisted Foreign Language Teaching and Learning: Technological Advances, Hershey, PA: IGI Global, 2013. |
Resum: |
Levy (1997) defined computer-assisted language learning (CALL) as "the search for and study of applications of the computer in language teaching and learning" (p. 1). With the advancement of technology, the term "computer" in CALL is expanded to include more concepts such as software depicting the virtual classroom, technology tools that could be used in a blended language course, assessment and training tools, interactive and collaborative online forums, and various types of copula curating authentic language in different contexts. The ongoing development of information technology prompts the continuous search for the applications of the computer in foreign and second language teaching and learning. |
Resum: |
Levy (1997) defineix l'aprenentatge de llengües assistit per l'ordinador (CALL) com "la recerca i l'estudi de les aplicacions de la informàtica a l'ensenyament i l'aprenentatge de llengües" (p. 1). Amb l'avanç de la tecnologia, el terme "ordinador" en CALL s'ha ampliat per incloure més conceptes com el programari (software) que representa l'aula virtual, eines de tecnologia que podrien utilitzar-se en una classe de llengües que barreja la interacció presencial amb la interacció 'online ', l'avaluació i l'ús de les eines interactives per a la col·laboració, i diversos tipus de còpula que recolza l'ús de la llengua meta de manera autèntica i en diversos contextos. El desenvolupament continu de les tecnologies de la informació impulsa la recerca contínua de noves aplicacions a l'ensenyament i l'aprenentatge de llengües segones i llengües estrangeres. |
Resum: |
Levy (1997) define el aprendizaje de lenguas asistido por el ordenador (CALL) como "la búsqueda y el estudio de las aplicaciones de la informática a la enseñanza y el aprendizaje de lenguas" (p. 1). Con el avance de la tecnología, el término "ordenador" en CALL se ha ampliado para incluir más conceptos como el software que representa el aula virtual, herramientas de tecnología que podrían utilizarse en una clase de lenguas que mezcla la interacción presencial con la interacción 'online', la evaluación y el uso de las herramientas interactivas para la colaboración, y varios tipos de cópula que apoya el uso de la lengua meta de manera auténtica y en diversos contextos. El desarrollo continuo de las tecnologías de la información impulsa la búsqueda continua de nuevas aplicaciones a la enseñanza y el aprendizaje de lenguas segundas y lenguas extranjeras. |
Resum: |
Levy (1997) défini l'apprentissage des langues (CALL) assistée par ordinateur comme «la recherche et l'étude des applications de la technologie de l'information dans l'enseignement et l'apprentissage des langues» (p. 1). Avec l'avancement de la technologie, le terme "ordinateur" dans CALL est élargie pour inclure plus de concepts tels que les logiciels représentant la classe virtuelle, outils technologiques qui pourraient être utilisés dans une classe de langues qui mélange l'interaction de visage avec l'interaction »en ligne ', d'évaluation et de formation des outils interactifs pour la collaboration, et divers types de copule qui prend en charge l'utilisation de la langue d'une manière authentique et dans des contextes différents. Le développement continu de la technologie de l'information favorise la recherche continue de nouvelles applications à l'enseignement et l'apprentissage des langues secondes et des langues étrangères. |
Drets: |
Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, la comunicació pública de l'obra i la creació d'obres derivades, fins i tot amb finalitats comercials, sempre i quan es reconegui l'autoria de l'obra original. |
Llengua: |
Anglès |
Document: |
Ressenya ; recerca ; Versió publicada |
Matèria: |
Book review |
Publicat a: |
Bellaterra journal of teaching and learning language and literature, Vol. 8 Núm. 2 (may-june 2015) , p. 101-104 (Book Reviews) , ISSN 2013-6196 |