Simulacions digitals : impacte en l'autoeficàcia i la transferència de l'aprenentatge
Quesada Pallarès, Carla (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Aplicada)

Date: 2015
Abstract: Aquest estudi examina de quina manera les característiques del disseny en entorns d'aprenentatge basats en la simulació digital regulen l'autoeficàcia i la transferència de l'aprenentatge. Els resultats indiquen que elevats nivells de control per part de l'usuari, així com un feedback del rendiment després de la simulació, resulten en valoracions més altes d'autoeficàcia i transferència, mentre que el fet de jugar individualment o en grup i les característiques del disseny narratiu i multimèdia no van afectar els resultats de manera significativa.
Rights: Tots els drets reservats
Language: Català.
Document: article ; divulgació ; publishedVersion
Published in: UAB divulga, Maig 2015, ISSN 2014-6388



3 p, 1.0 MB

The record appears in these collections:
Research literature > UAB research groups literature > Research Centres and Groups (scientific output) > Social and Legal Sciences > Eficàcia de la Formació (EFI)
Articles > Published articles > UAB Divulga
Articles > Dissemination

 Record created 2015-07-09, last modified 2019-09-18



   Favorit i Compartir