dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat)
Additional title: |
Manual de identidad y plan de publicidad para una nueva marca. Muchos más: un caso práctico y real |
Additional title: |
Manual identity and advertising plan of a new brand. Muchos más: a practical and real case |
Date: |
2015 |
Description: |
72 pag. |
Abstract: |
Es tracta de un treball acadèmic, pràctic i real basat en el desenvolupament de un pla de identitat i de publicitat que respon al briefing creatiu de la marca Muchos más, un nou restaurant espanyol que obrirà a Alemanya. Consta de dos apartats: el primer, teòric, analitza tot el que s'ha cregut necessari per desenvolupar la creativitat i la personalitat de marca; els dos següents apartats són pràctics, on es crea una imatge personal i una campanya 360º com a resposta al briefing de l'anunciant. |
Abstract: |
Se trata de un trabajo académico, práctico y real basado en el desarrollo de un plan de identidad y de publicidad, respondiendo al briefing creativo de la marca Muchos más, un nuevo restaurante español que abrirá en Alemania. Consta de tres apartados: el primero, teórico, analiza todo lo que se ha creído necesario para desarrollar la creatividad y personalidad de marca; los siguientes dos apartados son prácticos, en los cuales se crea una imagen personal de marca y una campaña 360º como respuesta al briefing del anunciante. |
Abstract: |
It is an academic, practical and real work, based on the development of an identity and advertising plan, which responds to a real creative briefing of the brand Muchos más, a new spanish restaurant in Germany. It has three sections: the first, theoretical, analyzes everything that has been thought necessary to develop the creativity and the brand personality. The two other parts are practical, where it is produced a personal image brand and a 360º campaign in response to the advertiser briefing. |
Rights: |
Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial i la comunicació pública de l'obra, sempre que no sigui amb finalitats comercials, i sempre que es reconegui l'autoria de l'obra original. No es permet la creació d'obres derivades. |
Language: |
Castellà |
Studies: |
Publicitat i Relacions Públiques [2501935] |
Study plan: |
Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972] |
Document: |
Treball de projecte ; Treball final de grau ; Text |
Subject: |
Restaurant ;
Identitat ;
Logotip ;
Creativitat ;
Estratègia ;
Campanya integral ;
Publicitat |