Perfectament imperfectes : relació entre els estereotips de gènere i la publicitat en els productes de culte al cos
Gallego Medina, Carla
Añaños, Elena, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual)
Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació

Additional title: Perfectamente imperfectos: Relación entre los estereotipos de género y la publicidad en los productos de culto al cuerpo
Additional title: Perfectly imperfects: Relation between the gender stereotypes and the advertising in body worship products.
Date: 2015
Description: 177 pag.
Abstract: El culte al cos s'ha convertit en un mercat global que mou tot tipus d'interessos comercials. En la cultura occidental, el cos femení i el cos masculí han de ser cuidats. Avui dia, les dietes i l'autocontrol s'han convertit en la preocupació diària de milions d'homes i dones. En aquest context, la publicitat té la funció de difondre tendències, estereotips de bellesa i estils de vida.
Abstract: El culto al cuerpo se ha convertido en un mercado global que mueve todo tipo de intereses comerciales. En la cultura occidental, el cuerpo femenino y el cuerpo masculino deben ser cuidados. Hoy en día, las dietas y el autocontrol se han convertido en la preocupación diaria de millones de hombres y mujeres. En este contexto, la publicidad tiene la función de difundir tendencias, estereotipos de belleza y estilos de vida.
Abstract: Body worship has turned on a global market that moves all kinds of commercial interests. In the western culture, the feminine body and the masculine body must be taken care. Nowadays, the diets and the self-control have turned into the daily worry of million men and women. In this context, the advertising has the function to spread trends, beauty stereotypes and lifestyles.
Rights: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial i la comunicació pública de l'obra, sempre que no sigui amb finalitats comercials, i sempre que es reconegui l'autoria de l'obra original. No es permet la creació d'obres derivades. Creative Commons
Language: Castellà.
Studies: Publicitat i Relacions Públiques [2501935]
Study plan: Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]
Document: Treball de recerca ; bachelorThesis ; Text
Subject area: Publicitat
Subject: Estereotips ; Cànon ; Bellesa ; Cos ; Culte al cos ; Imatge corporal ; Estètica ; Publicitat ; Autoestima



177 p, 6.9 MB

The record appears in these collections:
Research literature > Bachelor's degree final project > Faculty of Communication Studies

 Record created 2015-09-04, last modified 2020-02-02



   Favorit i Compartir