Estratègies competitives per petites empreses : investigació del mercat cerveser català
Virós Soler, Pau
Lopes Da Silva, Elaine Aparecida, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual)
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Ciències de la Comunicació
Títol variant: |
Estrategias competitivas para pequeñas empresas : investigación del mercado cervecero catalán |
Títol variant: |
Competitive strategy for small business : Catalan beer market research |
Data: |
2015 |
Descripció: |
98 pag. |
Resum: |
Aquest treball pretén investigar com desenvolupar estratègies competitives per petites empreses. Estudia les diferents possibilitats, els passos que s'han de seguir i, finalment i a mode d'exemple, formula una estratègia competitiva per una petita empresa catalana de cervesa artesana. Per desenvolupar-la caldrà portar a terme la corresponent investigació de mercat del sector cerveser a Catalunya. |
Resum: |
Este trabajo pretende investigar como desarrollar estrategias competitivas para pequeñas empresas. Estudia las distintas posibilidades, los pasos a seguir y, finalmente y a modo de ejemplo, formula una estrategia competitiva para una pequeña empresa catalana de cerveza artesana. Para desarrollarla se deberá llevar a cabo el correspondiente estudio de mercado del sector cervecero en Catalunya. |
Resum: |
This project aims to investigate how to develop a competitive strategy for small business. It studies the different possibilities, the steps to take and, finally and as an example, it develops a competitive strategy for a small catalan craft beer company. To develop this trategy it requires a market research of the sector of beer in Catalonia. |
Drets: |
Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, i la comunicació pública de l'obra, sempre que no sigui amb finalitats comercials, i sempre que es reconegui l'autoria de l'obra original. No es permet la creació d'obres derivades. |
Llengua: |
Castellà |
Titulació: |
Publicitat i Relacions Públiques [2501935] |
Pla d'estudis: |
Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972] |
Document: |
Treball de recerca ; Treball final de grau ; Text |
Matèria: |
Estratègia ;
Estratègia competitiva ;
Cervesa ;
Cervesa artesana ;
Investigació de mercat ;
Publicitat |
El registre apareix a les col·leccions:
Documents de recerca >
Treballs de Fi de Grau >
Facultat de Ciències de la Comunicació. TFG
Registre creat el 2015-09-10, darrera modificació el 2024-05-20