Estudi d'estratègies de màrqueting digital a la moda espanyola
Amor Jiménez, Esther
Andreu Sánchez, Celia, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat)
Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació

Additional title: Estudio de estrategias de marketing digital en la moda española
Additional title: Study of digital marketing strategies in the Spanish fashion
Date: 2015
Description: 179 pag.
Abstract: Aquest treball neix de la voluntat d'analitzar 'moda' i 'màrqueting digital' en un únic estudi complet de recerca. Per aquest motiu, l'estudi defineix les estratègies de màrqueting digital que utilitzen les marques de moda espanyoles i de­termina quines tendències actuals de màrqueting digital estan aplicant, a més d'establir diferències entre les seves pàgines web, web mòbils i aplicacions.
Abstract: El presente trabajo nace de la voluntad de analizar 'moda' y 'marketing digital' en un único estudio completo de investigación. Por este motivo, el estudio define las estrategias de marketing digital que utilizan las marcas de moda españolas y determina qué tendencias actuales de marketing digital están aplicando, además de establecer diferen­cias entre sus páginas web, web móviles y aplicaciones.
Abstract: The study was created to analize 'fashion' and 'digital marketing' in a single complete study research. For this reason, the study defines the digital marketing strategies used by Spanish fashion brands, determines which digital marketing trends are they applying and stablishes differences between their websites, mobile webs and applications.
Rights: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, i la comunicació pública de l'obra, sempre que no sigui amb finalitats comercials, i sempre que es reconegui l'autoria de l'obra original. No es permet la creació d'obres derivades. Creative Commons
Language: Castellà
Studies: Comunicació Audiovisual [2501928]
Study plan: Grau en Comunicació Audiovisual [968]
Document: Treball de recerca ; Treball final de grau ; Text
Subject: Comerç electrònic ; Màrqueting digital ; Tendències en màrqueting digital ; Marques de moda espanyoles ; Màrqueting mòbil ; Comunicació audiovisual



179 p, 7.1 MB

The record appears in these collections:
Research literature > Bachelor's degree final project > Faculty of Communication Studies. TFG

 Record created 2015-09-16, last modified 2024-05-20



   Favorit i Compartir