Les matemàtiques i el joc exploratori a l'Educació Infantil
Castellà López, Andrea
Edo, Mequè, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Matemàtica i de les Ciències Experimentals)
Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació

Data: 2015
Descripció: 52 pag.
Resum: Aquesta recerca s'ha realitzat amb 85 infants de P4 i P5, al taller d'experimentació de l'Escola Marina de Montgat. L'objectiu de la investigació és cercar i analitzar evidències de pensament matemàtic en situacions de joc exploratori lliure i alhora, comprovar si aquestes evidències augmenten gràcies a la interacció dels infants entre ells o amb la interacció amb l'adult.
Drets: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial i la comunicació pública de l'obra, sempre que no sigui amb finalitats comercials, i sempre que es reconegui l'autoria de l'obra original. No es permet la creació d'obres derivades. Creative Commons
Llengua: Català
Titulació: Educació Infantil [2500797]
Pla d'estudis: Grau en Educació Infantil [847]
Document: Treball final de grau ; Text
Matèria: Pensament matemàtic ; Joc exploratori ; Interacció



52 p, 778.3 KB

El registre apareix a les col·leccions:
Documents de recerca > Treballs de Fi de Grau > Facultat Ciències de l'Educació. TFG

 Registre creat el 2015-09-21, darrera modificació el 2023-07-22



   Favorit i Compartir