Marketing sensorial y experiencia de compra en el sector de la moda
Gómez i Padial, Gemma
Barbeito Veloso, Ma. Luz , (María Luz) dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual)
Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació

Título variante: Màrqueting sensorial i experiència de compra en el sector de la moda
Título variante: Sensory marketing and shopping experience in the fashion sector
Fecha: 2015
Descripción: 81 pag.
Resumen: La present investigació té com a objectiu entendre com funciona el màrqueting sensorial en el punt de venta per al sector de la moda. Es repassaran diverses teories, profunditzant en el paper de cada sentit dins de la marca sensorial i en la seva concepció holística. S'efectuarà una observació no participant i es distribuiran una sèrie d'enquestes. Això ens permetrà, després, analitzar un cas practic: el de les botigues Natura.
Resumen: La presente investigación tiene como objetivo entender cómo funciona el marketing sensorial en el punto de venta para el sector de la moda. Se repasaran diversas teorías, profundizando en el papel de cada sentido dentro de la enseña sensorial y en su concepción holística. Se efectuará una observación no participante y se distribuira una serie de encuestas. Esto nos permitirá, después, analizar un caso práctico: el de las tiendas Natura.
Resumen: This investigation has the objective of understanding how sensory marketing works at the fashion sector's point of sale. Various theories will be examined, going into detail about the role of every sense within sensory standard and its holistic conception. There will be a non-participant observation and surveys will be distributed. All of this will allow us, later, to analyze a practical case: the Natura stores.
Derechos: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial i la comunicació pública de l'obra, sempre que no sigui amb finalitats comercials, i sempre que es reconegui l'autoria de l'obra original. No es permet la creació d'obres derivades. Creative Commons
Lengua: Castellà.
Titulación: Periodisme [2501933]
Plan de estudios: Graduat o Graduada en Periodisme [971]
Documento: Treball de recerca ; bachelorThesis ; Text
Área temática: Periodisme
Materia: Màrqueting sensorial ; Màrqueting ; Experiència ; Moda ; Punt de venda



81 p, 2.1 MB

El registro aparece en las colecciones:
Documentos de investigación > Trabajos de Fin de Grado > Facultad de Ciencias de la Comunicación. TFG

 Registro creado el 2015-10-19, última modificación el 2019-10-03



   Favorit i Compartir