Google Scholar: cites
Estudio de algunas variables que afectan la comprensión de textos de física
Macías, Ascensión (Universidad Nacional de San Juan (San Juan, Argentina))
Castro, José I. (Universidad Nacional de San Juan (San Juan, Argentina))
Maturano, Carla Inés (Universidad Nacional de San Juan (Argentina))

Data: 1999
Resum: The problem about the comprehension of Physics Texts by students of the First Courses at University is the axis of analysis in this paper. Our intention is to know the learning strategies that our university students use to comprehend a scientific text. We studied the cognitive activities of the students when reading the text and the relationship between them through a global coefficient of comprehension. The results obtained let us assert that it is convenient to teach adequate strategies for the comprehension of physics texts.
Drets: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial i la comunicació pública de l'obra, sempre que no sigui amb finalitats comercials, i sempre que es reconegui l'autoria de l'obra original. No es permet la creació d'obres derivades. Creative Commons
Llengua: Castellà
Document: article ; recerca ; Versió publicada
Publicat a: Enseñanza de las ciencias, V. 17 N. 3 (1999) , p. 431-440, ISSN 2174-6486

Adreça alternativa: https://www.raco.cat/index.php/Ensenanza/article/view/21597
Adreça original: https://ensciencias.uab.cat/article/view/v17-n3-macias-castro-maturano
DOI: 10.5565/rev/ensciencias.4071


10 p, 239.2 KB

El registre apareix a les col·leccions:
Articles > Articles publicats > Enseñanza de las ciencias
Articles > Articles de recerca

 Registre creat el 2006-03-13, darrera modificació el 2021-07-24



   Favorit i Compartir