La importancia de la presencia cultural en la diplomacia española
Doñate Pérez, Blanca
Martí Escayol, Maria Antònia, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament d'Història Moderna i Contemporània)
Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Traducció i d'Interpretació

Additional title: Importància de la presència cultural en la diplomàcia espanyola
Additional title: Importance of the cultural presence in Spanish diplomacy
Date: 2015
Abstract: La opinión pública sobre la imagen de un país y su cultura se ha convertido hoy en un factor relevante en las relaciones internacionales y por ende en la diplomacia pública. La opinión pública sobre la imagen de un país y su cultura se ha convertido hoy en un factor relevante en las relaciones internacionales y por ende en la diplomacia pública. La opinión pública sobre la imagen de un país y su cultura se ha convertido hoy en un factor relevante en las relaciones internacionales y por ende en la diplomacia pública. La opinión pública sobre la imagen de un país y su cultura se ha convertido hoy en un factor relevante en las relaciones internacionales y por ende en la diplomacia pública. La opinión pública sobre la imagen de un país y su cultura se ha convertido hoy en un factor relevante en las relaciones internacionales y por ende en la diplomacia pública.
Abstract: L'opinió pública sobre l' imatge d'un país i la seua cultura s'ha convertit hui en un factor rellevant en les relacions internacionals i per tant en la diplomàcia pública. L'opinió pública sobre l' imatge d'un país i la seua cultura s'ha convertit hui en un factor rellevant en les relacions internacionals i per tant en la diplomàcia pública. L'opinió pública sobre l' imatge d'un país i la seua cultura s'ha convertit hui en un factor rellevant en les relacions internacionals i per tant en la diplomàcia pública. L'opinió pública sobre l' imatge d'un país i la seua cultura s'ha convertit hui en un factor rellevant en les relacions internacionals i per tant en la diplomàcia pública. L'opinió pública sobre l' imatge d'un país i la seua cultura s'ha convertit hui en un factor rellevant en les relacions internacionals i per tant en la diplomàcia pública.
Abstract: The public opinion about the image of a country and its culture, now become a factor on international relations and therefore on public diplomacy. The public opinion about the image of a country and its culture, now become a factor on international relations and therefore on public diplomacy. The public opinion about the image of a country and its culture, now become a factor on international relations and therefore on public diplomacy. The public opinion about the image of a country and its culture, now become a factor on international relations and therefore on public diplomacy. The public opinion about the image of a country and its culture, now become a factor on international relations and therefore on public diplomacy.
Rights: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, i la comunicació pública de l'obra, sempre que no sigui amb finalitats comercials, i sempre que es reconegui l'autoria de l'obra original. No es permet la creació d'obres derivades. Creative Commons
Language: Castellà
Studies: Estudis d'Àsia Oriental [2500244]
Study plan: Grau en Estudis d'Àsia Oriental [823]
Document: Treball final de grau ; Text
Subject: Diplomacia pública ; Marca España ; Diplomacia cultural en asia ; Poder blando ; Instituto Confucio- Instituto Cervantes ; Diplomàcia pública ; Marca Espanya ; Diplomàcia cultural a àsia ; Poder moll ; Institut Confuci- Institut Cervantes ; Public diplomacy ; Brand Spain ; Cultural diplomacy in asia ; Soft power ; Institute Confucius- Institute Cervantes



47 p, 600.1 KB

The record appears in these collections:
Research literature > Bachelor's degree final project > Faculty of Translation and Interpreting

 Record created 2016-02-24, last modified 2024-05-19



   Favorit i Compartir