The perception of students from different university disciplines of the use of PowerPoint by teachers
Contreras Rodrigo, Berta
Cladellas, Ramon, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicologia Bàsica, Evolutiva i de l'Educació)
Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Psicologia

Fecha: 2015
Descripción: 21 pàg.
Resumen: The use of PowerPoint in Higher Education is still on the focus of pedagogical debates. Teachers claim it decreases the interaction with students and their learning outcomes while students perceive it as beneficial. The present study has examined the real usage of PowerPoint by teachers from the perception of students, how its design varies among disciplines, between the lowest and the uppermost course of the degrees and how it affects to some great learning variables. Results show that nearly 70% of students have teachers who display always PowerPoint in his/her lectures.
Resumen: L'ús del PowerPoint a la universitat encara està en el focus del debats pedagògics. Els professors afirmen que disminueix la interacció amb els estudiants i el seus resultats d'aprenentatge, mentre que aquests el perceben com a beneficiós. Aquest estudi ha examinat l' utilització real que fa el professorat, des de la percepció dels estudiants, com el seu disseny varia entre disciplines, en el primer i darrer curs dels graus i com aquest afecta a algunes variables de gran importància per l'aprenentatge. Els resultats mostren que prop del 70% dels estudiants tenen professors que l'utilitzen diàriament en les seves classes magistrals.
Derechos: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, i la comunicació pública de l'obra, sempre que no sigui amb finalitats comercials, i sempre que es reconegui l'autoria de l'obra original. No es permet la creació d'obres derivades. Creative Commons
Lengua: Anglès
Titulación: Psicologia [2502443]
Plan de estudios: Grau en Psicologia [954]
Documento: Treball final de grau ; Text
Materia: PowerPoint ; Student performance ; Feeling of learning ; Actuació de l'estudiant ; Percepció d'aprenentatge



21 p, 881.8 KB

El registro aparece en las colecciones:
Documentos de investigación > Trabajos de Fin de Grado > Facultad de Psicología. TFG

 Registro creado el 2016-04-07, última modificación el 2024-05-19



   Favorit i Compartir