dir.
Date: |
2008 |
Description: |
67 pàg. |
Abstract: |
Aquesta recerca pretén conèixer com entenen els estudiants l'atenuació del so i les propietats dels materials utilitzats per atenuar el so per tal d'aportar noves percepcions sobre com ensenyar millor aquests conceptes. En aquest treball de recerca hem decidit centrar-nos en l'atenuació del so perquè aquest coneixement dels estudiants s'ha tingut en compte, juntament amb el model conceptual sobre atenuació del so i sobre propietats acústiques dels materials que es vol ensenyar, a l'hora de dissenyar una seqüència d'activitats d'ensenyament i aprenentatge per promoure la construcció d'aquest model conceptual per part dels alumnes. Aquesta temàtica ha estat escollida ja que permet fer als alumnes conscients del paper de la ciència en el context social. En concret, el tema de l'atenuació del so es pot relacionar amb el problema real de la contaminació acústica i amb el paper que juga la Ciència de Materials en la caracterització, disseny i desenvolupament de materials amb propietats específiques per tal d'atendre les necessitats humanes particulars. |
Rights: |
Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, i la comunicació pública de l'obra, sempre que no sigui amb finalitats comercials, i sempre que es reconegui l'autoria de l'obra original. No es permet la creació d'obres derivades. |
Language: |
Català |
Document: |
Treball de fi de postgrau |
Subject: |
So ;
Concepcions dels alumnes ;
Educació secundària ;
Aprenentatge ;
REVIR ;
Recerca en didàctica de les ciències ;
Atenuació del so ;
Propietats acústiques dels materials |