![]() |
|||||||||||||||
![]() |
Cerca | Lliura | Ajuda | Servei de Biblioteques | Sobre el DDD | Català English Español |
Pàgina inicial > Articles > Articles publicats > Quin impacte generen les pràctiques curriculars en la formació del professorat i en les institucions implicades? |
Títol variant: | ¿Qué impacto generan las prácticas curriculares en la formación del profesorado y en las instituciones implicadas? |
Data: | 2016 |
Resum: | Una recerca realitzada conjuntament entre investigadors de la UAB i la Universitat de Lleida ha permès evidenciar com les pràctiques curriculars que duen a terme els estudiants del Grau d'Infantil i Primària generen un impacte en el seu desenvolupament professional i personal, però també en les institucions que hi estan implicades -escoles i facultats d'educació. Dels resultats obtinguts s'han derivat propostes concretes dirigides a facultats, escoles, coordinadors i tutors de pràctiques. Des d'un punt de vista global, es tracta de planificar per a treure el màxim rendiment a aquestes actuacions. |
Resum: | Una investigación realizada conjuntamente entre investigadores de la UAB y la Universidad de Lleida ha permitido evidenciar cómo las prácticas curriculares que llevan a cabo los estudiantes del Grado de Infantil y Primaria generan un impacto en su desarrollo profesional y personal, pero también en las instituciones implicadas -escuelas y facultades de educación. De los resultados obtenidos se han derivado propuestas concretas dirigidas a facultades, escuelas, coordinadores y tutores de prácticas. Desde un punto de vista global, se trata de planificar para sacar el máximo rendimiento a estas actuaciones. |
Drets: | Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, la comunicació pública de l'obra i la creació d'obres derivades, fins i tot amb finalitats comercials, sempre i quan aquestes es distribueixin sota la mateixa llicència que regula l'obra original i es reconegui l'autoria de l'obra original. |
Llengua: | Català i Castellà |
Document: | Article ; divulgació ; Versió publicada |
Publicat a: | UAB divulga, Juny 2016, p. 1-2, ISSN 2014-6388 |
Català 2 p, 66.7 KB |
Español 2 p, 197.3 KB |