Data: |
2016-17 |
Resum: |
Presentar a l'alumne diferents visions (objectius i estratègies) de les relacions públiques i la comunicació empresarial en funció de l'entorn econòmic. Desenvolupar l'esperit crític necessari per conèixer i analitzar en profunditat productes, serveis i empreses de sectors diversos de manera que sigui possible construir-ne accions de RRPP concretes. Comprendre la proposta de valor de les relacions públiques com a eina de comunicació efectitva per les organitzacions. |
Drets: |
Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, la comunicació pública de l'obra i la creació d'obres derivades, fins i tot amb finalitats comercials, sempre i quan es reconegui l'autoria de l'obra original. |
Llengua: |
Català |
Titulació: |
Publicitat i Relacions Públiques [2501935] |
Pla d'estudis: |
Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972] |
Document: |
Objecte d'aprenentatge |