| Date: |
2007 |
| Abstract: |
Un proyecto de investigación analizó los resultados obtenidos por Bélgica, Suiza, Finlandia y Hong Kong, en el Informe PISA. La importancia del contexto educativo, la formación del docente, su prestigio y el nivel de dedicación a cuestiones de aprendizaje son analizados a la luz de los datos de cada país. El autor concluye con el caso español, al que concede la posibilidad de cambiar. |
| Rights: |
Aquest material està protegit per drets d'autor i/o drets afins. Podeu utilitzar aquest material en funció del que permet la legislació de drets d'autor i drets afins d'aplicació al vostre cas. Per a d'altres usos heu d'obtenir permís del(s) titular(s) de drets.  |
| Language: |
Castellà |
| Document: |
Article ; recerca ; Versió publicada |
| Subject: |
Programme for International Student Assessment ;
Educació ;
Avaluació ;
Fracàs escolar ;
Família i escola ;
Professors i estudiants ;
Professors ;
Formació ;
Pràctica professional |
| Published in: |
Cuadernos de pedagogía, Num. 369 (2007) , p. 89-93, ISSN 2386-6322 |