¿Puede la educación erradicar la pobreza?
Bonal, Xavier 
(Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Sociologia)
Tarabini-Castellani, Aina 
(Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Sociologia)
Kliczkowski Wladimirski, Florencia (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Sociologia)
| Date: |
2006 |
| Abstract: |
La inversión educativa se considera una herramienta privilegiada para proveer de igualdad de oportunidades a la ciudadanía. Sin embargo, en un contexto de globalización, mercantilismo y contención del gasto público, sus efectos sobre los índices de pobreza son desalentadores. Los autores advierten que, a pesar de ser insuficiente, la educación es cada vez más necesaria. |
| Rights: |
Aquest material està protegit per drets d'autor i/o drets afins. Podeu utilitzar aquest material en funció del que permet la legislació de drets d'autor i drets afins d'aplicació al vostre cas. Per a d'altres usos heu d'obtenir permís del(s) titular(s) de drets.  |
| Language: |
Castellà |
| Document: |
Article ; recerca ; Versió publicada |
| Subject: |
Igualtat d'oportunitats educatives ;
Política educativa ;
Pobresa ;
Aspectes socials ;
Sociologia de l'educació |
| Published in: |
Cuadernos de pedagogía, Vol. 353 (2006) , p. 64-68, ISSN 2386-6322 |
The record appears in these collections:
Research literature >
UAB research groups literature >
Research Centres and Groups (research output) >
Social and Legal Sciences >
Globalisation, Education and Social Policies (GEPS)Articles >
Research articlesArticles >
Published articles
Record created 2016-09-15, last modified 2024-11-23