| Home > Articles > Published articles > ¿Es posible vivir la escuela como sujeto y alumno? |
| Date: | 2005 |
| Abstract: | La subjetividad infantil es una construcción sociohistórica en la que la escuela ejerce su papel al situar a los niños y niñas en la categoría de alumno. Las autoras detectan una relación causa-efecto entre "buen alumno" y "sujeto pleno", y analizan dos tiempos paralelos en que se produce dicha construcción vital: el tiempo social y el curricular. |
| Rights: | Aquest material està protegit per drets d'autor i/o drets afins. Podeu utilitzar aquest material en funció del que permet la legislació de drets d'autor i drets afins d'aplicació al vostre cas. Per a d'altres usos heu d'obtenir permís del(s) titular(s) de drets. |
| Language: | Castellà |
| Document: | Article ; recerca ; Versió publicada |
| Subject: | Educació primària ; Catalunya ; Estudiants d'educació primària ; Estudiants ; Aspectes socials ; Avaluació educativa ; Psicologia de l'aprenentatge |
| Published in: | Cuadernos de pedagogía, Num. 350 (2005) , p. 70-73, ISSN 2386-6322 |
4 p, 124.3 KB |