Pla de comunicació del llançament d'Amitye, una nova marca de roba
Miralpeix Druguet, Cristina
Salvaña Puig, Mireia
Alavedra Comas, Jordi, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat)
Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació

Additional title: Plan de comunicación del lanzamiento de Amitye, una nueva marca de ropa
Additional title: Communication plan for the launch of Amitye, a new clothing brand
Date: 2016
Description: 114 pag.
Abstract: El projecte que es presenta a continuació és un pla de comunicació del llançament d'una nova marca de roba, Amitye, amb els següents conceptes com a base: Do It Yourself, showroom, slow shopping, e-commerce i franquícia. El pla de comunicació es caracteritza per tenir dues vessants: una dirigida a les consumidores, ja que es tracta d'una marca de moda femenina, i l'altra, als franquiciadors, ja que oferim la possibilitat de franquiciar el negoci.
Abstract: El proyecto que se presenta a continuación es un plan de comunicación del lanzamiento de una nueva marca de ropa, Amitye, con los siguientes conceptos como base: Do It Yourself, showroom, slow shopping, e-commerce i franquicia. El plan de comunicación se caracteriza por tener dos vertientes: una dirigida a las consumidoras, ya que se trata de una marca de moda femenina, y la otra, a los franquiciadores, ya que ofrecemos la posibilidad de franquiciar el negocio.
Abstract: The project presented below is a communication plan for the launch of a new clothing brand, Amitye, with the following concepts as a basis: Do It Yourself, showroom, slow shopping, e-commerce and franchise. The communication plan is characterized by two aspects: one directed at consumers, because it is a women's fashion brand, and the other for the franchisors, as we offer the possibility of starting a franchise business.
Rights: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, i la comunicació pública de l'obra, sempre que no sigui amb finalitats comercials, i sempre que es reconegui l'autoria de l'obra original. No es permet la creació d'obres derivades. Creative Commons
Language: Català
Studies: Publicitat i Relacions Públiques [2501935]
Study plan: Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]
Document: Treball de projecte ; Treball final de grau ; Text
Subject: Comerç electrònic ; Franquícies (Comerç al detall) ; Comunicació ; Marques comercials



114 p, 14.7 MB

The record appears in these collections:
Research literature > Bachelor's degree final project > Faculty of Communication Studies. TFG

 Record created 2016-09-23, last modified 2024-05-19



   Favorit i Compartir