Creativitat a l'espai públic : Anàlisi comparatiu del postgraffiti i l'ambient marqueting
García Jiménez, Marina
Lage Fombuena, Ana, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual)
Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació

Additional title: Creatividad en el espacio publico : Análisis comparativo del postgraffiti y el ambient marketing
Additional title: Creativity in the public space comparative analysis between postgraffiti and ambient marketing
Date: 2016
Description: 130 pag.
Abstract: Aquest estudi pretén observar fins a quin punt el postgraffiti i I'ambient marqueting, dos fenomens que s'han donat simultaniament i han adquirit uns vehicles d'expressió similars, comparteixen semblances dins l'essencia que les confronta. Una investigació que té l'objectiu de coneixer en quin grau, l'art i la publicitat, conflueixen en la seva forma de comunicar-se amb l'audiencia.
Abstract: Este estudio pretende observar hasta qué punto el postgraffiti y el ambient marketing, dos fenómenos que se han dado simultáneamente y han adquirido vehículos de expresión similares, comparten parecidos dentro de la esencia que les confronta. Una investigación que tiene el objetivo de conocer en qué grado, el arte y la publicidad, confluyen en su forma de comunicarse con la audiencia.
Abstract: The aim of this research is to observe the similarities and differences between postgraffiti and ambient marketing. Two phenomenons that have grown simultaneously and, consequently, have acquired similar ways of communication. This research will study in which grade, communication and art, share similar ways to interact with their audience.
Rights: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial i la comunicació pública de l'obra, sempre que no sigui amb finalitats comercials, i sempre que es reconegui l'autoria de l'obra original. No es permet la creació d'obres derivades. Creative Commons
Language: Català.
Studies: Publicitat i Relacions Públiques [2501935]
Study plan: Graduat o Graduada en Publicitat i Relacions Públiques [972]
Document: Treball de recerca ; bachelorThesis ; Text
Subject: Grafits ; Art al carrer ; Contracultura ; Postgraffiti ; Ambient Marketing



130 p, 46.3 MB

The record appears in these collections:
Research literature > Bachelor's degree final project > Faculty of Communication Studies

 Record created 2016-10-11, last modified 2018-10-27



   Favorit i Compartir