Scopus: 5 cites, Google Scholar: cites,
An interview with Paul Seedhouse on Video Enhanced Observation (VEO) : A New Tool for Teacher Training, Professional Development and Classroom Research
Batlle Rodríguez, Jaume (Universitat de Barcelona)

Data: 2016
Resum: The author interviewed Dr. Paul Seedhouse (Newcastle University, United Kingdom) about Video Enhanced Observation (VEO) in teacher training, profesional development, and classroom research.
Resum: L'autor va entrevistar a Dr. Paul Seedhouse (Newcastle University, Regne Unit), sobre l'Observació Millorada per Vídeo (OMV) en la formació inicial del professorat, en la formació continuada i en la recerca a l'aula.
Resum: L'auteur a interviewé le Dr Paul Seedhouse (Université de Newcastle, Royaume-Uni) sur l'observation renforcée par la vidéo (ORV) dans la formation initiale et à la formation continue des enseignants et sur la recherche dans la salle de classe.
Resum: El autor entrevistó a Dr. Paul Seedhouse (Newcastle University, Reino Unido), sobre la Observación Mejorada por Vídeo (OMV) en la formación inicial del profesorado, en la formación continuada y en la investigación en el aula.
Drets: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, la comunicació pública de l'obra i la creació d'obres derivades, fins i tot amb finalitats comercials, sempre i quan es reconegui l'autoria de l'obra original. Creative Commons
Llengua: Anglès
Document: Article ; recerca ; Versió publicada
Matèria: Video enhanced observation ; Teacher training ; Profesional development ; Classroom research ; Observació millorada per vídeo (OMV) ; Formació inicial del professorat ; Formació continuada ; Recerca a l'aula ; L'observation renforcée par la vidéo (ORV) ; Formation initiale des enseignants ; Formation continue des enseignants ; La recherche dans la salle de classe ; Observación mejorada por vídeo (OMV) ; Formación inicial del profesorado ; Formación continuada ; Investigación en el aula
Publicat a: Bellaterra journal of teaching and learning language and literature, Vol. 9 Núm. 3 (august-september 2016) , p. 90-97 (Interviews) , ISSN 2013-6196

Adreça original: https://revistes.uab.cat/jtl3/article/view/v9-n3-battle
Adreça alternativa: https://raco.cat/index.php/Bellaterra/article/view/314636
DOI: 10.5565/rev/jtl3.687


8 p, 163.2 KB

El registre apareix a les col·leccions:
Articles > Articles publicats > Bellaterra journal of teaching and learning language and literature
Articles > Articles de recerca

 Registre creat el 2016-11-14, darrera modificació el 2021-12-11



   Favorit i Compartir