L'evolució electoral del PP : del 20-N '11 al 20-D'15 : comparativa audiovisual de les dues campanyes del Partit Popular.
Alarcón Mir, Carla
Esteve Pardo, Agustí, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat)
Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació

Título variante: La evolución del PP : del 20-N '11 al 20-D '15 : comparativa audiovisual de las dos campañas del Partido Popular.
Título variante: The PP evolution during the elections of 11/20/11 to 12/20/15 : audiovisual comparison of the two campaigns of Popular Party.
Fecha: 2016
Descripción: 102 pag.
Resumen: Aquesta investigació analitza les dues campanyes electorals del Partit Popular ––la del 2011 i la del 2015–– a través dels vídeos publicats al seu compte oficial de YouTube. La investigació vol analitzar les diferències entre la campanya del 20-N i la del 20-D, amb quatre anys de diferència. Tot plegat, en un context de canvi polític, ja que es passa del bipartidisme a un joc a quatre, i amb els partits tradicionals molt debilitats, no només pel sorgiment de noves forces polítiques que els amenacen en prendre'ls el lloc, sinó també per tots els anys que han estat al poder i que s'han traduït en corrupció. A través dels vídeos es veurà a qui es dirigeix, quin és el missatge, de què parlen, qui apareix i, sobretot (o el més important) si tot això ha canviat d'unes eleccions a les altres.
Resumen: Esta investigación analiza las dos campañas electorales del PP ––la del 2011 y la del 2015–– a través de los vídeos publicados en su cuenta oficial de YouTube. La investigación quiere analizar las diferencias entre la campaña del 20-N y la del 20 -D, con cuatro años de diferencia. Todo ello, en un contexto de cambio político, ya que se pasa del bipartidismo en un juego a cuatro, y con los partidos tradicionales muy debilitados, no sólo por el surgimiento de nuevas fuerzas políticas que los amenazan en quitarles el lugar, sino también por todos los años que han estado en el poder y que se han traducido en corrupción. A través de los vídeos se verá a quién se dirige, cuál es el mensaje, de qué hablan, quién aparece y, sobre todo (o lo más importante) si todo esto ha cambiado de unas elecciones a otras.
Resumen: This research analyzes the two election campaigns of the Popular Party ––2011 and 2015 campaigns–– through videos posted on their official YouTube account. The research aims to analyze the differences between the two campaigns (20-N and 20-D), with four years between them. All this in a political context of change, Spain passed to the bipartidism to a politic game of four actors, and the weakness of traditional parties, not only because the emergence of new political forces that threaten to throw them out, but also for all the years they have been in power and which resulted in corruption. Through the video will know to who they be directed to that , what is the message, talk about, and that appears above all (or most important) if this change had any elections other.
Derechos: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial i la comunicació pública de l'obra, sempre que no sigui amb finalitats comercials, i sempre que es reconegui l'autoria de l'obra original. No es permet la creació d'obres derivades. Creative Commons
Lengua: Català.
Titulación: Periodisme [2501933]
Plan de estudios: Graduat o Graduada en Periodisme [971]
Documento: Treball de recerca ; bachelorThesis ; Text
Materia: Publicitat política ; Campanya electoral ; Màrqueting ; Partido Popular



102 p, 3.5 MB

El registro aparece en las colecciones:
Documentos de investigación > Trabajos de Fin de Grado > Facultad de Ciencias de la Comunicación. TFG

 Registro creado el 2016-11-24, última modificación el 2018-10-27



   Favorit i Compartir