Data: |
2016 |
Resum: |
Cerrar la brecha entre la teoría y la práctica exige comprender la interacción entre educación e instrucción. Este artículo constituye una aproximación histórica a la solución de ese problema implementada por Scharnhorst en el ejército prusiano a comienzos del siglo XIX, que complementa el artículo "El arte de la guerra: una asignatura pendiente". (Revista Ejército nº 866). |
Resum: |
Tancar la bretxa entre la teoria i la pràctica exigeix comprendre la interacicó entre educació i instrucció. Aquesta article constitueix una aproximació històrica a la solució d'aquest problema implementada per Scharnhorst a l'exèrcit prussió al començament del segle XIX, que complementa l'article "L'art de la guerra: una assignatura pendent". [Revista Ejército, núm. 866]. |
Resum: |
Bridging the gap between theory and practice requires an understanding of the interaction between education and instruction. This article is a historical approach to the solution of this problem implemented by Scharnhorst in the Prussian Army in the early nineteenth century, supplementing the article "The Art of War: a pending". [Revista Ejército, No. 866]. |
Drets: |
Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, la comunicació pública de l'obra i la creació d'obres derivades, fins i tot amb finalitats comercials, sempre i quan es reconegui l'autoria de l'obra original. |
Llengua: |
Castellà |
Document: |
Article ; recerca ; Versió publicada |
Matèria: |
Enseñanza militar ;
Educación ;
Scharnhorst ;
Ensenyament militar ;
Educació ;
Military education |
Publicat a: |
Tiempo devorado, Vol. 3 Núm. 3 (2016) , p. 511-522 (Articles) , ISSN 2385-5452 |