Campanya electoral eleccions 20D : nova política i nova manera de comunicar-la?
Leo Mena, Daniel
Cervi, Laura, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Periodisme i de Ciències de la Comunicació)
Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació

Additional title: Campaña electoral de las elecciones 20D : ¿nueva política i nueva manera de comunicarla?
Additional title: Campaign elections of the elections of 20D : ¿new policy and new way to communicate this one?
Date: 2016
Description: 82 pag.
Abstract: Aquest treball té com objectiu fer una anàlisi dels trets més importants de Podemos i Ciutadans a nivell comunicatiu, especialment durant la campanya electoral de les Eleccions Generals del 20-D, així com analitzar si aquests nous partits difereixen dels vells en l'àmbit de la comunicació. Els líders polítics i els partits han entès que qualsevol acte, per petit i insignificant que sigui, comunica. Abans la transcendència i l'impacte podien ser relatius. Ara es cuiden tot tipus de detalls en funció de l'electorat al que et dirigeixes. És força similar a vendre un producte, l'únic que en comptes de vendre has de persuadir i convèncer per obtenir i fidelitzar el vot. Així doncs, amb aquest treball el que es pretén és observar tots els aspectes comunicatius d'aquests dos partits polítics i els seus respectius líders. És sosté que han fet un canvi de paradigma comunicatiu. S'analitzaran les causes, quins aspectes són importants per a ells en comunicació política, en què destaquen i que és susceptible de ser millorable.
Abstract: Este trabajo tiene como objetivo hacer un análisis de los rasgos más importantes de Podemos y Ciudadanos a nivel comunicativo, especialmente durante la campaña electoral de las Elecciones Generales del 20-D, así como analizar si estos nuevos partidos difieren de los viejos en el ámbito de la comunicación. Los líderes políticos y los partidos han entendido que cualquier acto, por pequeño e insignificante que sea, comunica. Antes la trascendencia y el impacto podían ser relativos. Ahora se cuidan todo tipo de detalles en función del electorado al que te diriges. Es bastante similar a vender un producto, lo único que en vez de vender tienes que persuadir y convencer para obtener y fidelizar el voto. Así pues, con este trabajo lo que se pretende es observar todos los aspectos comunicativos de estos dos partidos políticos y sus respectivos líderes. Se sostiene que han hecho un cambio de paradigma comunicativo. Se analizarán las causas, qué aspectos son importantes para ellos en comunicación política, en lo que destacan y que es susceptible de ser mejorable.
Abstract: The final project of the degree want to analyze the most important features of Podemos and Ciutadans communicative level, especially during the election campaign of 20-D, and to analyze whether these new political groups differ from the old in the field the communication. Political leaders and parties have understood that any act, however small and insignificant it communicates. Before, the significance and impact could be relative. Right now, all details are cared for according to the electorate to which you are going. It is quite similar to selling a product, all that instead of selling have to persuade and convince to obtain and retain the vote. So, with this project has the goal observe all communicative aspects of these two political parties and their leaders. It argues that have made a communicative paradigm shift. I will analyze the causes, what aspects are important to them in political communication, what stand out and that is likely to be improved.
Rights: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial i la comunicació pública de l'obra, sempre que no sigui amb finalitats comercials, i sempre que es reconegui l'autoria de l'obra original. No es permet la creació d'obres derivades. Creative Commons
Language: Català.
Studies: Periodisme [2501933]
Study plan: Graduat o Graduada en Periodisme [971]
Document: Treball de recerca ; bachelorThesis ; Text
Subject: Comunicació en la política ; Relacions públiques i política ; Mitjans de comunicació de massa ; Anàlisi crítica del discurs ; Xarxes socials ; Comunicació oral ; Comunicació no verbal ; Podemos ; Cuitadans ; Eleccions 20 de desembre



82 p, 2.9 MB

The record appears in these collections:
Research literature > Bachelor's degree final project > Faculty of Communication Studies

 Record created 2017-02-03, last modified 2019-07-21



   Favorit i Compartir