Andy Moralo : la influencia de la cultura pop estadounidense en mi generación, la Z
Moralo Márquez, Andrea
Gayà Morlà, Catalina, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Mitjans, Comunicació i Cultura)
Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació

Títol variant: Andy Moralo : la influència de la cultura pop estatunidenca a la meva generació, la Z
Títol variant: Andy Moralo : the influence of the American pop culture in my generation, the Z
Data: 2016
Descripció: 102 pag.
Resum: Amb la creació del World Wide Web, s'ha obert una nova via per globalitzar. La Generació Z, aquells nadius digitals que neixen al mateix moment que el WWW, ja neixen a una societat glocal, en la que conviuen elements globals i locals, existint un mestissatge entre cultures. Però es Internet, el canal per on aquests nadius digitals consumeixen, la principal via per la que arriben a globalitzar-se icones, valors, conceptes, comportaments i referencies, especialment estatunidenques donada la seva posició dominant, i a incorporar-se i acceptar-se -moltes vegades de manera inconscient- a la vida "dels Z".
Resum: Con la creación del World Wide Web, se ha abierto una nueva vía para globalizar. La Generación Z, aquellos nativos digitales que nacen a la par que el WWW, ya nacen en una sociedad glocal, en la que conviven elementos globales y locales, existiendo un mestizaje entre culturas. Pero es Internet, el canal por el que estos nativos digitales consumen, la principal vía por el que llegan a globalizarse iconos, valores, conceptos, comportamientos y referencias, especialmente estadounidenses dada su posición dominante, y a incorporarse y aceptarse -muchas veces de manera inconsciente- en la vida de "los Z".
Resum: With the creation of the World Wide Web, a new path to globalization has been opened. The Generation Z, those digital natives that were born along the WWW, are born in a glocal society in which they coexist along global and local elements, creating that way a mix between cultures. But it is the Internet, the channel through these digital natives consume, the main route by which icons, values, concepts, behaviors and references can be globalized, especially those from the United States, given its powerful position, and can be integrated and accepted -most of the time unconsciously- in "the Z's" lives.
Drets: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, i la comunicació pública de l'obra, sempre que no sigui amb finalitats comercials, i sempre que es reconegui l'autoria de l'obra original. No es permet la creació d'obres derivades. Creative Commons
Llengua: Castellà
Titulació: Periodisme [2501933]
Pla d'estudis: Grau en Periodisme [971]
Document: Treball de projecte ; Treball final de grau ; Text
Matèria: Globalització ; Mitjans de comunicació de massa ; Internet ; Glocalització ; Generació Z



102 p, 1.4 MB

El registre apareix a les col·leccions:
Documents de recerca > Treballs de Fi de Grau > Facultat de Ciències de la Comunicació. TFG

 Registre creat el 2017-02-07, darrera modificació el 2022-05-27



   Favorit i Compartir