El discurs dels mestres d'educació primària envers la pobresa infantil i l'èxit educatiu
Arnau Rodríguez, Arantzazu
Tarabini-Castellani, Aina, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Sociologia)
Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació

Data: 2016
Descripció: 37 pag.
Resum: Un de cada tres alumnes de les aules catalanes es troba en situació de risc de pobresa, fet que té conseqüències en les seves possibilitats d'èxit educatiu. El propòsit d'aquesta recerca és analitzar diferents discursos dels mestres d'educació primària en relació a la pobresa i a l'èxit educatiu, així com els elements inhibidors o promotors d'aquests discursos. A través d'entrevistes a mestres de dues escoles d'entorns desfavorits, els resultats mostren que quant més àmplia és la seva visió de la pobresa i més vessants engloba la seva concepció d'èxit educatiu, més responsabilitat assumeixen per a invertir les situacions d'ineducabilitat dels alumnes.
Drets: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, i la comunicació pública de l'obra, sempre que no sigui amb finalitats comercials, i sempre que es reconegui l'autoria de l'obra original. No es permet la creació d'obres derivades. Creative Commons
Llengua: Català
Titulació: Educació Primària [2500798]
Pla d'estudis: Grau en Educació Primària [1140] ; Grau en Educació Primària [896]
Document: Treball final de grau ; Text
Matèria: Èxit educatiu ; Pobresa ; Educabilitat



38 p, 567.1 KB

El registre apareix a les col·leccions:
Documents de recerca > Treballs de Fi de Grau > Facultat Ciències de l'Educació. TFG

 Registre creat el 2017-03-24, darrera modificació el 2023-07-22



   Favorit i Compartir